9 Reacties

9 maanden geleden

En gewoon zo'n slaapzak aan en verder nog geen dekbed? Onze zoon slaapt gewoon nog in zo'n Hema slaapzak (maar ook nog in een ledikant).

9 maanden geleden

Reactie op Febbaby1

En gewoon zo'n slaapzak aan en verder nog geen dekbed? Onze zoon slaapt gew ...
Hij wil niet zonder dekbed in bed liggen. Daar lag hij in z’n ledikant ook al onder. Een kussen wil hij het ene moment wel en andere moment niet, ja een sterke eigen wil 🙈

9 maanden geleden

Echt een groot dekbed kopen en dan instoppen onder het matras? Of een groot overtrek over een normaal dekbed en dat dan instoppen? Heel dun dekentje icm slaapzak? Je hebt volgens mij wel lekkere bamboe of wollen dekentjes die maar 1 tog zijn. Verder geen ervaring, want mijn zoontje slaapt ook in een slaapzak in z’n ledikant. Maar ik kan me niet voorstellen dat je de enige bent met dit probleem!

9 maanden geleden

Wij hebben voor onze dochter een Nunki lakentje voor deze uitdaging. Sinds ze hem had sliep ze stukken beter. Als we naar een groter bed zouden gaan zit ik te denken aan een tunnellaken, zelfde effect als de Nunki. Misschien kan dit wat voor je zoon zijn?

9 maanden geleden

Wij hebben onze zoon met een slaapzak aan in bed, met daarover alleen een hoeslaken (zonder dekbed). Hij heeft dan wel het idee dat hij een deken over heeft, maar niet het probleem van de kou/warmte

9 maanden geleden

Dochter slaapt onder een zomer dekbed en heeft een slaapzak aan van 0.5 tog voor als ze onder het dekbed vandaan draait. Temperatuur in huis is rond de 19 graden op de slaapkamers. Slaapt lekker de hele nacht door in haar grote bed

9 maanden geleden

mijn dochter precies hetzelfde.. ik heb nu een slaaptunnel in gebruik, onder het dekbed. ideaal, nu blijft ze eronder liggen!!

9 maanden geleden

Reactie op Estherlaura

Echt een groot dekbed kopen en dan instoppen onder het matras? Of een groot ...
Hij ligt echt goed strak ingestopt want het deken zit klem omdat we om de rand een bed bumper hebben maar hij krijgt het elke keer weer voor elkaar om er onder uit te komen😂

9 maanden geleden

Dankjewel voor de tips allemaal! We gaan een slaaptunnel proberen!