18 Reacties

3 jaar geleden

Deze komen van de action

3 jaar geleden

Ijsklontjesbakkie met deksel vandaag gekocht hij de action! Ik was ook opzoek 😂 meteen gevuld met gekookte worteltjes. Top ding!

3 jaar geleden

Ook van de action gehaald zoals op de foto hierboven! Top ding. Wij geven al een tijdje hapjes vandaar dat we nu in de ochtend fruit hapje geven. Geprakte banaan of (gekookte) peer. En als ‘avondeten’ geprakte (gekookte) doperwten of avocado. Ik blijf het geven totdat het op is. En dan maak ik iets anders. Bijv fruit pruimen en groenten broccoli

3 jaar geleden

Ik kook ongeveer 150g groente op dit moment. Heb nog geen idee hoe vaak ze daarvan kan eten en het verschilt per groente hoeveel ijsblokjes je daar uithaalt.

3 jaar geleden

Reactie op muisje15

Ook van de action gehaald zoals op de foto hierboven! Top ding. Wij geven a ...
Qua bakjes gebruiken wij gewone Tupperware kleine bakjes met deksel. Niet teveel poespas

3 jaar geleden

Ik heb een ijsblokjesvorm met deksel gekocht bij de zeeman. Ik maak zo min mogelijk in 1x, net een kleine hoeveelheid zodat de mesjes van de keukenmachine hun werk kunnen doen. Qua groente geven doe ik op gevoel, wel minimaal 2x. Op dit moment vindt hij het nog niet zo lekker allemaal😅

3 jaar geleden

Ook ik heb de ijsblokjes vorm van de action. Ik maak 2 groente soorten in 1x en geef 1 groente 6 dagen ( dan zijn de ijsblokjes op). Ik geef 2 x groente hapjes op een dag (eind ochtend en eind middag) maar dan 1 blokje per keer. Ik heb de bakjes van Philips Avent om ze in te bewaren. Wortels brocolli vond hij tot nu toe lekker, de bloemkool op dit moment niet zo 😆

3 jaar geleden

Misschien een domme vraag maar waarom moet er een deksel op?😁

3 jaar geleden

Reactie op Rozemilkshake

Dat was ook mijn vraag 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Rozemilkshake

Gewoon vanwege hygiëne. Zo kan er niets op de voeding komen. Deksel, diepvrieszakje kan ook etc.

3 jaar geleden

Reactie op Rozemilkshake

Ik doe er altijd folie overheen en zodra de blokjes hard genoeg zijn haal ik ze eruit en stop ik ze allemaal in een sluitbaar diepvrieszakje en kan ik steeds 1 blokje eruit halen 🤗

3 jaar geleden

Ik heb 4 bakken van ijsklontjesbak gevuld met verschillende dingen. 2 met fruit (appel en banaan) en 2 met groenten (wortel en zoete aardappel) Die van mij komen van de Zeeman. Oppas (mijn ouders) hebben olvarit gehaald en het overige nemen wij mee terug naar huis (potje is tot 48 uur openen bruikbaar) Wij doen in de ochtend fruit en in de middag groenten Zij neemt het aan en vindt het lekker (kwamen we achter toen mijn mama haar een extra potje gaf 🤷 vaak ben je te bang 😅🤣)

3 jaar geleden

Action heeft nu makkelijke bakjes

3 jaar geleden

Ja top! Gisteren bij de action gekocht 🤗 wat kan bol.com daar belachelijk veel geld voor vragen 😱

3 jaar geleden

Reactie op MH2020

Action heeft nu makkelijke bakjes
Ook gekocht daarstrak!

3 jaar geleden

Ik heb het van Tupperware, kan je de blokjes er uit duwen. Ideaal. Ik geef 4 dagen achter elkaar het zelfde groente hapjes net als de fruit hapjes. Niet te moeilijk maken voor je zelf. Zijn oefenhapjes. 😃

3 jaar geleden

Reactie op Joisss

Ook ik heb de ijsblokjes vorm van de action. Ik maak 2 groente soorten in ...
Herkenbaar die bloemkool!😄

3 jaar geleden

Die van de action zijn fijn inderdaad! Heb bij de big bazaar ook nog kleine bakjes gekocht voor als we bijvoorbeeld weggaan. Daar past precies zo’n ijsblokje in haha. Kan het rustig ontdooien