9 Reacties

4 jaar geleden

Heb hem zelf op shein besteld , ben benieuwd . Stonden prima reviews bij

4 jaar geleden

Ik had deze besteld van Noppies via Zalando. Zit echt supergoed en voor 1m70 was het perfect.

4 jaar geleden

Ik heb hem bij de Wehkamp besteld merk Mamalicious. Maar zie nu dat ze hem op verschillende plekken verkopen. Badpak zat erg fijn. En toch ook nog een beetje hip. Ik ben zelf 1,75 en het badpak zat netjes op mijn billen enz. Zelfs iets ruimer (een echte dikke zwangere buik ontbreekt nog 😉).

4 jaar geleden

Mamalicious heeft alleen vandaag 20% korting op de hele collectie! Net precies zelf ook een badpak gekocht voor de vakantie 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Adriane

Mamalicious heeft alleen vandaag 20% korting op de hele collectie! Net prec ...
Thanks voor de tip! Nog even snel een broek en 2 jurkjes besteld! Scheelt toch weer mooi wat geld

4 jaar geleden

Ik heb de badpak van HM... Ben er heel blij mee en prima prijzen ook!

4 jaar geleden

Ben voor mamalicious gegaan, en heb vooral gelet op de dikte / stevigheid van de bandjes op de foto’s. Die moeten immers het badpak en daarin Je borsten en groeiende buik “dragen”. Wel tevreden maar was ook prijzig, ik geloof wel 60€ ofzo…

4 jaar geleden

Ik heb deze afgelopen week gekocht online bij decathlon. Zit heel fijn en heb het idee dat ik er nog flink in kan groeien. Heb wel een maat groter gepakt, in de recensies stond ook dat hij wat kleiner uit viel. Zie nu dat hij 20% korting heeft 😂 die had ik dus niet. https://www.decathlon.nl/p/zwangerschapsbadpak-aya-blauw-bordeaux/_/R-p-X8545171?currentPage=1&filter=all&mc=8545171&c=BLAUW&orderId=nl1304652582