17 Reacties

3 jaar geleden

Nanabeebi, meerdere vakjes, ziet er handig uit. Ik kom er nog achter of dat echt zo is.😅

3 jaar geleden

Ik kom steeds terug op deze tas: https://baereamsterdam.com/products/luiertas-savanne Misschien toch maar eens aanschaffen voor mezelf 😂

3 jaar geleden

Ik heb een gewone rugzak van Fjallraven, met daarin verschillende stoffen zakjes om alles een beetje georganiseerd te houden. Bij mijn zoon had ik eerst een grote schoudertas (wel een officiële luiertas), maar deze hing voor mijn gevoel alleen maar steeds in de weg. Ik vind zelf een rugzak fijner, omdat deze niet in de weg hangt als je deze om doet en je kindje wil pakken.

3 jaar geleden

Wij hebben de luiertas van Done by Deer besteld. Mooie, ruime tas met een aantal vakjes binnenin ☺️

3 jaar geleden

Reactie op muisje15

Ik kom steeds terug op deze tas: https://baereamsterdam.com/products/luiert ...
Die is mooi!

3 jaar geleden

Een disney weekendtas van de primarkt. Meer ruimte geen achterlijke vakken die ruimte innemen en het is gewoon een stuk goedkoper

3 jaar geleden

Deze heb ik tweedehands gekocht. Lijkt me erg handig en ook op de rug aan te doen.

3 jaar geleden

Reactie op leonaa

Wij hebben de luiertas van Done by Deer besteld. Mooie, ruime tas met een a ...

3 jaar geleden

Reactie op Zeh

Nanabeebi, meerdere vakjes, ziet er handig uit. Ik kom er nog achter of dat ...
Die heb ik ook🥰

3 jaar geleden

Wij hebben een nana beebi zwarte rugtas gekocht. Ook geen idee of het handig is, daar moeten we nog achter komen 😊Ik vond het ook een mooie tas voor mijn man. Ik ben echt van roze, maar dit is voor hem ook wat mannelijker 😜Ik heb mijzelf trouwens getrakteerd op een luxe grote totebag van Michael Kors. Deze ga ik zelf tussendoor gebruiken. Ook geen idee of dat handig is. Daar zit ook een schouderband bij trouwens.

3 jaar geleden

Wij hebben ook de nana beebi maar dan de legergroene variant!! Heeft inderdaad super veel handige vakjes.

3 jaar geleden

Gewoon een rugzak volstaat prima

3 jaar geleden

Wij hebben een mooie, stoere rugzak gekocht van Kapten & Son, met meer dan genoeg ruimte ✌🏻

3 jaar geleden

Wij hebben deze, gekocht via Zalando. Zitten aantal vakjes in, een verschoon matje en een lange schouderband. Waarom deze? Omdat we gek zijn op Disney en we vinden het toch nog wel redelijk subtiel.

3 jaar geleden

Ik had een goedkope tas van de Kruidvat bij mijn eerste. Donkerblauw met sterren, deze voldeed prima. Voor bij mijn 2e zoontje binnenkort wil ik graag een rugtas, dat vind ik veel prettiger voor mijn rug en qua tillen i.c.m. een baby of andere spullen. Die van Naanabeebie staat op mijn lijstje. :-)