7 Reacties
10 maanden geleden
Wij zijn toevallig ook bezig en hadden precies hetzelfde!
Dus hup, toiletverkleiner gekocht en elke keer als ons zoontje 'poep' zei hebben we hem erop gezet. En dat resulteerde in gigantische huilbuien.
Vandaag toevallig een potje gekocht en hem geprobeerd uit te leggen waar dat voor is. Hij gaat nu al met luier en al erop zitten en zegt dan 'poep'.
Je hebt er niks aan, maar hier werkte de verkleiner niet. Dus we laten hem nu toch maar wennen aan een potje en gaan daarna hopelijk snel over op de verkleiner.
Ben heel benieuwd hoe het bij jou (en anderen) gaat!
10 maanden geleden
Reactie op Djojs
Wij zijn toevallig ook bezig en hadden precies hetzelfde!
Dus hup, toiletv ...
Bedankt voor je antwoord! Dat was idd ook ons plan, ze geeft al regelmatig aan dat ze moet poepen en hoor haar ook vaak drukken. Ik ga het misschien toch proberen en als ze het niks vind, dan maar een potje.
10 maanden geleden
Heb via mn schoonzusje een potje dat ook een toiletverkleiner en opstapje is. Volgens mij komt die via Kruidvat ofzo? Lijkt op dit systeem: Bekijk keeeper-4-in-1-Babytoilet-Deluxe-wit-en-grijs op: https://www.bol.com/nl/p/keeeper-4-in-1-babytoilet-deluxe-wit-en-grijs/9300000110619741?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
We gebruiken het nu nog niet actief, maar hij gaat soms wel op t potje zitten als wij op de wc zitten. Na verloop ban tijd kan je dan dus overstappen op verkleiner met opstapje.
10 maanden geleden
Zelf geef ik de voorkeur aan het potje. We hebben beide maar merk dat ik de toiletverkleiner amper gebruik. We zetten haar altijd voor en na het slapen op het potje, deze staat op haar slaapkamer. Zo kan ze even in de blote billen rondlopen, op t potje gaan zitten en dan samen er bij staan juichen als het gelukt is om een plasje te doen 🥳😁 maakt het voor mij en voor haar wat laagdrempeliger
10 maanden geleden
Hier toiletverkleiner gekocht en ze vindt het geweldig! 😂 gelukkig maar