10 Reacties
één jaar geleden
Mijn ervaring met rompers is dat het de luier beter op z'n plaats houdt dan ondergoed. Dus ik denk tot hij zindelijk is of na de overstap op luierbroekjes, die blijven beter zitten dan luiers.
Hoezo eigenlijk geen romper in deze warmte? Mijn zoontje kleed ik in de ochtend aan met shirtje etc en als het warmer wordt, trek ik zijn shirt uit en soms ook zn broek. Dan speelt ie gewoon in z'n romper.
één jaar geleden
Bij mijn zoontje ben ik ermee gestopt toen we met de zindelijkheidstraining begonnen, dus rond de 2/2,5. Als je rompers nu niet meer prettig vind, kan je er natuurlijk mee stoppen. Persoonlijk wacht ik met mijn dochter sowieso nog tot na de winter, zodat ze dan geen blote rug krijgt tijdens het spelen
één jaar geleden
Reactie op Wendy6721
Mijn dochter (16 mnd) moet echt nog wel rompers aan anders trekt ze haar lu ...
Heel herkenbaar dit. Alleen al om te voorkomen dar hij met zijn handen in zijn broekje zit.
Daarnaast hebben we (vind ik) nog steeds leuke rompers en speelt hij nu regelmatig alleen in romper buiten.
één jaar geleden
Wij gebruiken de romper als tshirt maar soms is een tshirt luchtiger en niet zo strak op de huid, dus dan krijgt ze kleertjes zonder romper en dan alleen in de nacht een romper.
Het is meer het opgebruiken van de rompers of als het echt wat warmer moet. Maar je kunt ook gewoon er mee stoppen als je het nut niet meer ziet toch. Stel je hebt er nog een paar, dan kun je die misschien van de winter wel weer gebruiken.