42 Reacties
10 maanden geleden
Grappig. Ik postte van de week in een topic deze traktatie. Het topic heette; dingen die ik dacht nooit te doen als moeder.
Ik dacht écht ik ben van de gezonde creatieve knutsel en flans alles zelf in elkaar en merk dat ik eigenlijk de energie er niet voor heb..
Maar goed, terug naar je vraag. Ik heb via Etsy een knijpfruit wikkel gekocht die ik zelf in Canva kon aanpassen:
10 maanden geleden
Ik zag pas een plaatje van een Bumba met als neus een danoontje.
Je kunt Nijntjes maken van een rijstwafel met een zakje/plasticje eromheen.
Met 1 jaar hebben we knijpfruit met een wikkel gedaan.
Shaun t schaap van popcorn in een boterhamzakje.
Mandarijnenmannetjes met een stift en papier erop plannen (oortjes enzo)
Waar ik zelf altijd een hekel aan heb, zijn traktaties met prulletjes. Kregen pas een tasje met allemaal goedkope meuk en daar hadden dan wat spekjes bij gezeten. De rest belandt hier zo weer in de prullenbak 😅
10 maanden geleden
Onze dochter werd onlangs 2 en we gaven haar cupcakes mee om uit te delen in haar klasje. En verder ook nog een zakje met daarin een mandarijntje en een zakje mais chips. Oorspronkelijk zat er ook nog voor elk kindje een leuk boekje in maar dat mocht niet volgens de huisregels van de opvang (enkel eetbare dingen of zelf gemaakt spulletjes). Gevolg: wij hebben nu 15 dezelfde boekjes 😂
10 maanden geleden
Uitdeelboekjes (bijv van Bobbi of Kikker) worden hier stuk gelezen. Ze gaan ook vaak mee onderweg ergens naar toe. Dus ik vind het geen troepcadeau en ben altijd blij als m’n dochters zo iets krijgen. Snoep (behalve rozijntjes en rijstwafels) mag bij ons juist weer niet.
10 maanden geleden
Reactie op Kimenmilou
Uitdeelboekjes (bijv van Bobbi of Kikker) worden hier stuk gelezen. Ze gaan ...
Een boekje vind ik wat anders. Dat is iets duurzaams wat je doorgaans inderdaad langere tijd kunt gebruiken. Maar hier krijgen we vooral van die typische “tandarts speeltjes” omdat t natuurlijk allemaal niks mag kosten maar wel wat moet lijken 😅
10 maanden geleden
Reactie op JustElles
Grappig. Ik postte van de week in een topic deze traktatie. Het topic heett ...
Wat leuk!