42 Reacties

10 maanden geleden

Ik denk dat wij gaan voor deze. We gaan in ieder geval fruit trakteren https://www.traktatie-maken.nl/traktatie/Fruit-boefjes

10 maanden geleden

Grappig. Ik postte van de week in een topic deze traktatie. Het topic heette; dingen die ik dacht nooit te doen als moeder. Ik dacht écht ik ben van de gezonde creatieve knutsel en flans alles zelf in elkaar en merk dat ik eigenlijk de energie er niet voor heb.. Maar goed, terug naar je vraag. Ik heb via Etsy een knijpfruit wikkel gekocht die ik zelf in Canva kon aanpassen:

10 maanden geleden

Deze vond ik ook nog leuk, stoepkrijtje met rozijnen

10 maanden geleden

Ik vond deze erg leuk

10 maanden geleden

Ik zag pas een plaatje van een Bumba met als neus een danoontje. Je kunt Nijntjes maken van een rijstwafel met een zakje/plasticje eromheen. Met 1 jaar hebben we knijpfruit met een wikkel gedaan. Shaun t schaap van popcorn in een boterhamzakje. Mandarijnenmannetjes met een stift en papier erop plannen (oortjes enzo) Waar ik zelf altijd een hekel aan heb, zijn traktaties met prulletjes. Kregen pas een tasje met allemaal goedkope meuk en daar hadden dan wat spekjes bij gezeten. De rest belandt hier zo weer in de prullenbak 😅

10 maanden geleden

Als je zelf wat wilt maken kun je ook koekjes maken in de letter van je kind? Of cake bakken en versieren

10 maanden geleden

Ik heb deze gekocht (zijn stoepkrijtjes) en doe er nog een doosje rozijntjes bij 😊

10 maanden geleden

Ik word zo’n echte knutselmoeder voor traktaties, maar deze verjaardag sla ik nog over. Ik wil me best uitsloven, maar dat doe ik alleen als ze het zelf ook snapt

10 maanden geleden

Die van mij is gek op auto’s (tuuttuuuts zoals hij ze noemt), ik ga denk ik speelgoed autotjes met een rozijnendoosje erop maken en dan misschien nog met iets erbij. Lekker simpel en snel.

10 maanden geleden

Wij gaan voor deze

10 maanden geleden

Wij gaan voor uitdeelboekjes met rozijntjes deze keer. Onze zoon is gek op lezen, dus we vinden het wel toepasselijk

10 maanden geleden

Onze dochter werd onlangs 2 en we gaven haar cupcakes mee om uit te delen in haar klasje. En verder ook nog een zakje met daarin een mandarijntje en een zakje mais chips. Oorspronkelijk zat er ook nog voor elk kindje een leuk boekje in maar dat mocht niet volgens de huisregels van de opvang (enkel eetbare dingen of zelf gemaakt spulletjes). Gevolg: wij hebben nu 15 dezelfde boekjes 😂

10 maanden geleden

Dit hebben wij vorig jaar gemaakt, zie foto. Dit keer gaan we voor een uitdeelboekje met rozijntjes.

10 maanden geleden

Leuke ideeën allemaal. We zijn uiteindelijk voor bellenblaas met een feesttoetertje erbij gegaan. Hij zit op een groep met 0 t/m 4 jaar dus vond het nog wel lastig. Denk volgend jaar gewoon weer iets met een snack zoals Nijntje hieronder.

10 maanden geleden

Opvallend hoeveel van jullie cadeautjes uitdelen. Spelen jullie kindjes daar mee als ze dat krijgen? Hier belandt alles in een rommelbak van zijn speelgoed kast. En dus op den duur in de prullenbak. 🫣

10 maanden geleden

Reactie op Heusi

Opvallend hoeveel van jullie cadeautjes uitdelen. Spelen jullie kindjes daa ...
Hier hetzelfde. Ik vind het zonde van het geld al dat prul. Wij doen daarom bewust fruit.

10 maanden geleden

Uitdeelboekjes (bijv van Bobbi of Kikker) worden hier stuk gelezen. Ze gaan ook vaak mee onderweg ergens naar toe. Dus ik vind het geen troepcadeau en ben altijd blij als m’n dochters zo iets krijgen. Snoep (behalve rozijntjes en rijstwafels) mag bij ons juist weer niet.

10 maanden geleden

Reactie op Kimenmilou

Uitdeelboekjes (bijv van Bobbi of Kikker) worden hier stuk gelezen. Ze gaan ...
Een boekje vind ik wat anders. Dat is iets duurzaams wat je doorgaans inderdaad langere tijd kunt gebruiken. Maar hier krijgen we vooral van die typische “tandarts speeltjes” omdat t natuurlijk allemaal niks mag kosten maar wel wat moet lijken 😅

10 maanden geleden

Zag gister ook iets anders leuks voorbij komen; badbootjes met als mast een kaartje. Hier wordt badspeelgoed ook altijd gebruikt, dus vond het een leuk idee. Heb zelf ook bootjes van zeeman. Helaas hier al getrakteerd.

10 maanden geleden

Reactie op JustElles

Grappig. Ik postte van de week in een topic deze traktatie. Het topic heett ...
Wat leuk!