Heeft iemand hier nog leuke traktatie ideeën voor niet-creatieve moeders? Liefst iets wat geschikt is voor een babygroep.
Op internet genoeg voorbeelden gevonden, maar ik heb geen enkele creatieve vezel in mijn lijf om zoiets na te kunnen maken.
Ik ben ook nul creatief whaha! Ik heb een klein puzzeltje en een doosje rozijnen in een papieren zakje gedaan. Daarop een sticker met hoera 1 jaar, een etiket met haar naam erop geschreven en een strik erbij geplakt. Ik twijfel of het niet te weinig is. Maar dat komt ook omdat ik traktaties voorbij zie komen bij het KDV dat ik denk: pff moet ik dat evenaren? Die kindjes zijn nog zo klein 😱
Ik ben ook nul creatief whaha! Ik heb een klein puzzeltje en een doosje roz ...
Lijkt me meer dan genoeg toch 🙈
Komen nog genoeg jaren aan dat ze zich 'uit mogen sloven' met hun traktatie, moeten we nu toch zeker nog even van genieten dat dit niet zo is hahaha
Wij gaan voor knijpfruit met een vingerpoppetje om het dopje. Voor mijn oudste hadden we toen hij 1 werd een doosje rozijnen met een badeendje. Pinterest staat trouwens vol met leuke ideetjes
Wij geven uitdeelboekjes van woezel en pip in een woezel en pip uitdeelzakje met een knijpfruitje en doosje rozijnen. Allemaal kant en klaar te koop. Zelf ook totaal niet creatief🤣
Ik leg de lat laag voor mezelf. Knijpfruitje wat ze ter plekke op kunnen eten, misschien met een wikkeltje erom. Schijnt dat de jarige een verjaardagsmuts op krijgt en dat ze voor m zingen, dat vind k wel bijzonder schattig dus ik sla het vieren niet helemaal over😂🥰