18 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou het ook nog gewoon doen hoor. Al moet je wel iets voorzichtiger zijn, omdat je balans anders is. Maar goed, als zij het voor jou willen doen, is het ook prima toch 😁

4 jaar geleden

Ik heb van de week nog op een trap een hele muur geschilderd ben 30 weekjes en doe dat soort dingen ook nog steeds 🙈 Maar wat jij zegt ik heb dat ook lijkt mij ook niet dat er veel kan gebeuren. Maar misschien ben ik net als jij ook heel nuchter

4 jaar geleden

Ik heb dat ook laatst nog gedaan met wat andere klusjes. Wel met extra aandacht voor balans houden inderdaad. Merkte daarna wel aan m'n rug en bekken dat ik misschien toch beter iets rustiger aan had kunnen doen. 😅

4 jaar geleden

Gelukkig ben ik niet de enige, haha. Prima als ze willen ramen zemen overigens, mij hoor je niet klagen. Maar had meer zoiets van, jeetje moet ik daar ookal iemand voor inschakelen

4 jaar geleden

Ik ben huishoudelijke hulp en hoewel het meer verschilt met hoe ik me per dag voel doe ik nog alles in mensen hun huishouden.

4 jaar geleden

Gelukkig ben ik niet de enige, haha. Prima als ze willen ramen zemen over ...
Hahaha ik heb dat ook heel erg denk mankeer toch verder niks hahaha

4 jaar geleden

Als ik maar naar een opstapje of ladder zou kijken kan ik van me ouders en man (bewijze van) een klap op me achterhoofd krijgen. Maja ik val dan ook omdat ik een stoeprandje niet zie en val op me buik🙈 heb ook niet in me andere zwangerschappen gemogen. Vind ook gevaarlijk🙈

4 jaar geleden

Zolang je je er zelfverzekerd bij voelt gewoon doen hoor! Ik stond bij mijn vorige zwangerschap nog met 36 weken opboven op een stilgehouten bank constructie (had alleen geen rekening gehouden met het extra gewicht en dat dat ding al 2 jaar in de regen stond en krakte er doorheen hahahah).

4 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap zaten wij in de afrondende fase van de verbouwing. Tot het laatst nog op steigers en ladders geklommen.. uiteraard met beleid en voorzichtig! Zolang het goed en vertrouwd voelt zie ik er geen problemen in.

4 jaar geleden

Ik heb gisteren de ramen ook nog gewassen, als je 12 weken niets meer mag doen 🤭

4 jaar geleden

Ik heb vorige week nog de ramen gedaan..

4 jaar geleden

Zelf sta ik ook nog op een trapje. Zitten midden in de verhuizing. Afgelopen weken daardoor toch echt de deuren en ramen een paar keer moeten afplakken. 1x hulp gevraagd omdat ik te ver weg stond met de trap en ik niet goed in evenwicht was door mijn buik🙈 Als het kan laat ik het een ander doen maar anders ga ik toch zelf.

4 jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Ik ben huishoudelijke hulp en hoewel het meer verschilt met hoe ik me per d ...
Hier precies hetzelfde. Ben ook huishoudelijke hulp met een stukje zorg erbij. Ik sta ook gewoon op keukentrapjes om de ramen te zemen en gordijnen af te halen en weer op te hangen.

4 jaar geleden

ik doe het gewoon nog op een huishoudtrap met 30 weken

4 jaar geleden

Vind dat beetje gekke opmerking van ze haha 🙈 Je kan prima op een trap staan, doe ik ook nog hoor. Heb vorige week de woonkamer en de gang een andere kleur gegeven op de muren. Lekker schilderen en dus vaak de trap op en af. Het mag ook gewoon hoor, er is niks geks aan.

4 jaar geleden

Ik ben architecte en moet op werven regelmatig op ladders, mijn gynaecologe raadde dit af vanaf 28 weken omdat je plots je evenwicht kan verliezen door je buik. Ik zou het ook delegeren 😅😅

4 jaar geleden

Ik mocht met 10 weken van mijn schoonmoeder al niet meer de trap op tijdens onze verbouwing. Als ze er niet was deed ik het gewoon, en ik heb niet het idee dat mijn evenwicht nu met 28 wk slechter is. Maar eraf vallen zie ik ook niet zitten, dus doe wel voorzichtig 😉

4 jaar geleden

Reactie op Lily12

Ik mocht met 10 weken van mijn schoonmoeder al niet meer de trap op tijdens ...
Met 10 weken zit het ook nog zo veilig achter je schaambot. Dat kan helemaal al geen kwaad