18 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb dat ook laatst nog gedaan met wat andere klusjes. Wel met extra aandacht voor balans houden inderdaad. Merkte daarna wel aan m'n rug en bekken dat ik misschien toch beter iets rustiger aan had kunnen doen. 😅
4 jaar geleden
Gelukkig ben ik niet de enige, haha.
Prima als ze willen ramen zemen overigens, mij hoor je niet klagen. Maar had meer zoiets van, jeetje moet ik daar ookal iemand voor inschakelen
4 jaar geleden
Ik ben huishoudelijke hulp en hoewel het meer verschilt met hoe ik me per dag voel doe ik nog alles in mensen hun huishouden.
4 jaar geleden
Als ik maar naar een opstapje of ladder zou kijken kan ik van me ouders en man (bewijze van) een klap op me achterhoofd krijgen. Maja ik val dan ook omdat ik een stoeprandje niet zie en val op me buik🙈 heb ook niet in me andere zwangerschappen gemogen. Vind ook gevaarlijk🙈
4 jaar geleden
Zolang je je er zelfverzekerd bij voelt gewoon doen hoor! Ik stond bij mijn vorige zwangerschap nog met 36 weken opboven op een stilgehouten bank constructie (had alleen geen rekening gehouden met het extra gewicht en dat dat ding al 2 jaar in de regen stond en krakte er doorheen hahahah).
4 jaar geleden
Ik heb gisteren de ramen ook nog gewassen, als je 12 weken niets meer mag doen 🤭
4 jaar geleden
Zelf sta ik ook nog op een trapje. Zitten midden in de verhuizing. Afgelopen weken daardoor toch echt de deuren en ramen een paar keer moeten afplakken. 1x hulp gevraagd omdat ik te ver weg stond met de trap en ik niet goed in evenwicht was door mijn buik🙈 Als het kan laat ik het een ander doen maar anders ga ik toch zelf.
4 jaar geleden
Reactie op Knuffeltjeee
Ik ben huishoudelijke hulp en hoewel het meer verschilt met hoe ik me per d ...
Hier precies hetzelfde.
Ben ook huishoudelijke hulp met een stukje zorg erbij. Ik sta ook gewoon op keukentrapjes om de ramen te zemen en gordijnen af te halen en weer op te hangen.