22 Reacties

4 jaar geleden

Is dat heel erg?.. ik heb er toevallig gisteren ook 茅茅n gehad.. ook zonder vlees mar wel met kaas en sla.

4 jaar geleden

Niks mis mee mijn vriendin eet zo vaak turksepizza als het maar hygi毛nisch is bereid

4 jaar geleden

Rauwkost? Sorry maar dat is toch gewoon salade mag dat niet? 馃槼 Hier staat dat rauwkost gewoon mag?

4 jaar geleden

.

4 jaar geleden

Turkse pizza wordt gebakken in een oven, dus het vlees daarop is geen probleem. De rauwkost is ook geen probleem hoor, waarom denk je zelf van wel?

4 jaar geleden

Vreemd probeer een afbeelding toe te voegen maar dit lukt niet. Bij ZwangerHap staat dat rauwkost mag hihi

4 jaar geleden

Reactie op anwarO10

Niks mis mee mijn vriendin eet zo vaak turksepizza als het maar hygi毛nisch ...
Ik kom daar normaal niet, het zag er niet super hygi毛nisch uit...zo stom. Maar ik redeneerde, uit de oven kan geen kwaad met de hoge temperatuur. Maar nam daarna wel rauwkost erop. Tja ik vraag me hoeveel van jullie ook zorgen maken na het eten van rauwkost buiten? Nu is het al gebeurd en kan ik er niks meer aan doen. Hopen dat het niks ernstigs is

4 jaar geleden

Vreemd probeer een afbeelding toe te voegen maar dit lukt niet. Bij Zwanger ...
Oh sorry nu zie je het wel馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Nizan

Turkse pizza wordt gebakken in een oven, dus het vlees daarop is geen probl ...
Risico op toxoplasmose ivm niet goed wassen van rauwkost

4 jaar geleden

Ik vind het zo erg, ik durf bijna niet meer buiten de deur te eten

4 jaar geleden

Reactie op Nm899

Ik vind het zo erg, ik durf bijna niet meer buiten de deur te eten
Kan iemand iets aanraden wat ik nu nog kan doen om het risico op infectie te verkleinen?

4 jaar geleden

Heb hier letterlijk nog niet 1 seconde aan gedacht. Maar weet je. Laat jezelf niet teveel gek maken..... dan is sws slechter dan 1x iets eten dat "mogelijk schadelijk kan zijn"

4 jaar geleden

Het is bij groente erg belangrijk dat het goed gewassen is, vandaar ook voorzichtig zijn met het buiten eten xx

4 jaar geleden

Nu heb ik zin in Turkse pizza 馃い馃槏

4 jaar geleden

Het zal wel loslopen! Neem aan dat ze hygi毛nisch te werk gaan met groente etc.

4 jaar geleden

Ik heb veel gereisd, ook in Azi毛, vaak genoeg buikgriep/voedselvergiftiging dus ik dacht tijdens deze zwangerschap ik laat me gewoon testen voor toxoplasmose. Blijkbaar nooit doorgemaakt. Dan vraag ik me toch af hoe groot die kans dan is dat je het krijgt tijdens zwangerschap.. Ik maak me er niet zo druk om en eet nog best wat dingen die niet zouden mogen. Alleen echt rauw vlees en rauwe vis doe ik niet. De rest zal wel loslopen.

4 jaar geleden

Reactie op vrij

Jezus ja ik ook!

4 jaar geleden

Ik heb veel gereisd, ook in Azi毛, vaak genoeg buikgriep/voedselvergiftiging ...
Ja ik ook. Precies dat. Ik eet sws nauwelijks vlees of vis. (Max 1x per maand) Verder eet ik gewoon gezond en wat lekkere dingen. Ik geloof ook dat te veel zorgen maken slecht is. Oh en ik let op cafeine inname, dat wel. Maar wel gewoon 2 bakkies koffie hoor. Klein laagje koffie en lekker veel. warme melk!

4 jaar geleden

Rauwkost is toch gewoon groente jongens? En het vlees is toch gewoon gebakken. Als het gewoon een hygi毛nische zaak is is dit toch geen probleem. Je wordt steeds banger gemaakt joh! Gewoon lekker eten hoor! Al die gekkigheid!

4 jaar geleden

Reactie op vrij

Ik oooook!