22 Reacties
4 jaar geleden
Rauwkost? Sorry maar dat is toch gewoon salade mag dat niet? 馃槼 Hier staat dat rauwkost gewoon mag?

4 jaar geleden
Vreemd probeer een afbeelding toe te voegen maar dit lukt niet. Bij ZwangerHap staat dat rauwkost mag hihi
4 jaar geleden
Reactie op anwarO10
Niks mis mee mijn vriendin eet zo vaak turksepizza als het maar hygi毛nisch ...
Ik kom daar normaal niet, het zag er niet super hygi毛nisch uit...zo stom. Maar ik redeneerde, uit de oven kan geen kwaad met de hoge temperatuur. Maar nam daarna wel rauwkost erop.
Tja ik vraag me hoeveel van jullie ook zorgen maken na het eten van rauwkost buiten? Nu is het al gebeurd en kan ik er niks meer aan doen. Hopen dat het niks ernstigs is
4 jaar geleden
Vreemd probeer een afbeelding toe te voegen maar dit lukt niet. Bij Zwanger ...
Oh sorry nu zie je het wel馃槉
4 jaar geleden
Ik heb veel gereisd, ook in Azi毛, vaak genoeg buikgriep/voedselvergiftiging dus ik dacht tijdens deze zwangerschap ik laat me gewoon testen voor toxoplasmose. Blijkbaar nooit doorgemaakt. Dan vraag ik me toch af hoe groot die kans dan is dat je het krijgt tijdens zwangerschap.. Ik maak me er niet zo druk om en eet nog best wat dingen die niet zouden mogen. Alleen echt rauw vlees en rauwe vis doe ik niet. De rest zal wel loslopen.
4 jaar geleden
Ik heb veel gereisd, ook in Azi毛, vaak genoeg buikgriep/voedselvergiftiging ...
Ja ik ook. Precies dat. Ik eet sws nauwelijks vlees of vis. (Max 1x per maand)
Verder eet ik gewoon gezond en wat lekkere dingen. Ik geloof ook dat te veel zorgen maken slecht is.
Oh en ik let op cafeine inname, dat wel. Maar wel gewoon 2 bakkies koffie hoor.
Klein laagje koffie en lekker veel. warme melk!