Welke tussendoortjes geven jullie aan jullie kindjes? Onze dreumes is nu 14 maanden en ik probeer veel af te wisselen met tussendoortjes, misschien heeft er nog iemand goede tips:)
tomaatjes, fruit, maisknabbels, gedroogde appelchips, biscuitje en ze eet ook een hapje van wat wij snacken. Eergisteren kreeg ze een halve oranje toupouche, maar dat is uiteraard een uitzondering.
Ik koop gewoon elke keer wat anders. Koekjes (mijn moeder brengt elke keer een doosje mee 🤣), maisstaaf, fruit, la vaiche qui rit blokje, komkommer, rozijnen. Laatst in Duitsland geweest en daar hadden ze echt super leuke dingen.
Ik geef weinig tussendoortjes eigenlijk. Meestal als ik doe iets van fruit. Ze vind koek niet lekker dus dan valt al veel af. Maaltijden eet ze erg goed dus dan liever wat minder tussendoor dat ze dan ook echt trek heeft
Hier is t voornamelijk fruit. Soms een knijpfruitje of een kaal theebiscuitje. Maisknabbels vindt ie niet meer echt interessant. Zag dat ze bij AH dunne maiswafels zonder zout hebben, misschien dat ik die eens haal. Verder hadden we van de oud&nieuw-zakken nog veel dreumeskoekjes. Die geven we af en toe, als we onderweg zijn.
Soms is zn tussendoortje ook gewoon een restje brood van de lunch. 😅
Vanzelfsprekend allerlei fruit en groenten, maar ook banaan (avocado) pannenkoekjes, blokjes kaas, kwark/yoghurt, bakje met mais/tomaat/komkommer/augurk (augurk had ik niet verwacht, maar blijkt dat ze dat op de opvang echt meeeeega lekker vinden).
Hier zijn aardbeien, peer en komkommer echt een hit.
Verder een half babykoekje.
Ik geef niet zoveel tussendoortjes, want dan eet ze dr gewone eten weer wat minder.