12 Reacties
één jaar geleden
Mijn zoontje zit ook sinds 1 jaar niet meer in de box, ik zou alleen een box voor de nieuwe baby aanhouden. Of bedoel je het ledikantje?
één jaar geleden
Reactie op Daphne1601
Mijn zoontje zit ook sinds 1 jaar niet meer in de box, ik zou alleen een bo ...
Ooo neee mijn zoon zit echt nog in de box, hier speelt die vaak in of gaat hierin liggen met een fles drinken, of als die steeds iets doet wat niet mag zet ik hem vaak ook hier even in🙊
één jaar geleden
Hier zit hij al vanaf 11 maanden niet meer in de box 🫢. Hij krijgt ook geen fles meer, dus daarvoor hoeft hij er ook niet meer in.
Ik zou niet nog een box halen. Met 1 jaar en 9 maanden kan hij toch ook wel op de grond spelen 🤔? Dan lijkt een extra box me wat teveel.
één jaar geleden
Sinds 8 maanden zit hij er al niet meer in want was niet veilig meer. Hij wilde er steeds uit klimmen 😅 We hebben de box nog wel voor #2 die op komst is. Hij is dan ook 1 jaar en 9 maanden. We hebben wel een grote playpen (grondbox) waar hij lekker z'n gang in kan gaan en ook in rond kan lopen zonder dat er mogelijk gevaarlijke situaties ontstaan.
één jaar geleden
Reactie op zoveelliefde
Hier zit hij al vanaf 11 maanden niet meer in de box 🫢. Hij krijgt ook gee ...
Jaaa hij speelt ook regelmatig op de grond maar als ik even naar boven ga is de box nog wel heel handig🙊. Ik dacht dus inderdaad ook ga niet nog een box halen maar me man kwam met het idee en toen dacht ik misschien is het wel nodig had geen idee😂
En jaaa is puur gemakkelijkheid voor mezelf het flesje in de box geven dan kan die daar rustig drinken, want hij kan ook uit een beker drinken maar voor nu nog handig zo😂
één jaar geleden
Reactie op Mistee
Sinds 8 maanden zit hij er al niet meer in want was niet veilig meer. Hij w ...
Ooo dit is wel ideaal, mijn zoontje klimt er nog niet uit maar als die eenmaal doorheeft hoe dat werkt is het einde verhaal met de box😂. Voor nu nog heel handig idd zodat er geen gevaarlijke situaties bestaan🙊
één jaar geleden
Reactie op UmmSulayman
Jaaa hij speelt ook regelmatig op de grond maar als ik even naar boven ga i ...
Ik snap je wel hoor. Wij zetten hem eigenlijk altijd in z’n kinderstoel als we even naar boven moeten. Als het voor een langere tijd is, neem ik hem mee naar boven en laat hem in zijn ledikantje spelen 😅.
één jaar geleden
Ik heb een grondbox. Hier speelt ze in sinds ze kan kruipen. Hij is 180 x 120 dus een groot ding, maar ik vind hem ideaal. Terwijl zij speelt kan ik bijvoorbeeld gewoon de keuken opruimen en een ander voordeel is dat al haar speelgoed er grotendeels in blijft, dus minder opruimwerk. Ze is nu 17 maanden en speelt er nog steeds in. Heeft een deurtje die ik open kan zetten zodat ze er ook zelf in en uit kan kruipen. Ooit gekocht op ali voor 50/60 euro. Beste aankoop.
één jaar geleden
Hier geen plek voor een grondbox dus zoontje gaat nog regelmatig in de box hoor! Vindt ie ook prima gelukkig, alhoewel hij op een gegeven moment meestal wel gaat zeuren omdat ie geen speelgoed meer heeft (dan heeft ie dus alles er zelf uit gegooid 😆). Maarja… je moet toch poepen hè, bijvoorbeeld!
Ik hoopte hier overigens een antwoord te lezen op vanaf welke leeftijd ze eruit klimmen maar helaas. Haha denk hetzelfde als ledikant? Alleen dat weet ik ook niet zo goed…
één jaar geleden
Mijn kinderen zijn er nooit uitgeklommen. Zowel uit ledikant of box niet. Maar soms is het wel tijd om je kind letterlijk meer ruimte te geven. Leren dat je kind sommige dingen niet mag als je even naar de wc bent bijvoorbeeld. Neem aan dat je huis kindvriendelijk is en er niks ergs kan gebeuren dus dan mag je je kind ook meer vertrouwen geven en dus de ruimte. Tuurlijk is het makkelijk maar het is verstandig om je kind ook dingen te leren nu zoals zelfstandigheid.