26 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben bezig om een uitnodiging in Canva te maken en die sturen we denk ik via Whatsapp naar iedereen. Denk wel dat ik er 1 laat afdrukken voor onszelf haha.
Verder willen we een mooie taart laten maken (ik denk Bumba) door de schoonzus van mijn schoonzus. Zij maakt echt prachtige taarten!
We nodigen familie en vrienden uit voor een taartje en een drankje. Meer dan dat niet denk ik.
3 jaar geleden
Wij hebben familie aan de andere kant van het land en omdat het zonde is om 4uur te rijden om 2 uurtjes op bezoek te komen, zijn ze in principe de hele dag welkom en eten ze ook mee voor de lunch, avondeten of beide. Met de familie uit de buurt erbij, zit de hele woonkamer dan vol. Er zijn in totaal 5 kindjes, waarvan de oudste 4 is.
We doen een mooie en een tweede, simpele taart van de Hema en verder trek ik zakken met snacks open en zet ik wat worst, kaas en groente op tafel.
Uiteraard hangen er slingers.
Zelf word ik twee weken later 35 en wegens het ronde getal, wil ik dat dan wel vieren. Ik twijfel echter om de verjaardagen met elkaar te combineren. Over vijf jaar moet het echt haar dag zijn, maar nu hecht zij daar nog niet veel waarde aan ;)
3 jaar geleden
Wij gaan op vakantie 😂 Veel te grote vriendengroep waardoor we of mensen gaan teleurstellen of onszelf maar ook onze dochter gaan overvragen/overprikkelen die dag. Is het voor ons niet waard. Vooral op haar 1e verjaardag. Dus hebben we gisteren een vakantie geboekt naar Servië om mijn ouders te bezoeken
3 jaar geleden
Reactie op Quingess
Wij hebben familie aan de andere kant van het land en omdat het zonde is om ...
Oh hier precies hetzelfde! Ik ook zo'n goeie anderhalve week later 35! We wonen heel klein en met veel bezoek, gaan we het nu wel combineren (we zetten eventueel een tent op en vuurkorf erbij etc, dus veel 'gedoe' om dit 2x te doen). Als ze wat groter is en wij eventueel groter wonen, dan zal ik het wel apart vieren.
3 jaar geleden
Ik heb eind januari een cake smash gepland staan en van die foto maak ik een uitnodiging en stuur ik via whats app. We nodigen de familie en onze vriendengroepen uit dus kan zomaar een man of 60 komen🙈 gelukkig wonen we groot. En vier het de hele dag + avond dus een deel van de vrienden zullen wel in de avond komen als de kleine al op bed ligt😅😂
3 jaar geleden
Ik heb eind januari een cake smash gepland staan en van die foto maak ik een uitnodiging en stuur ik via whats app. We nodigen de familie en onze vriendengroepen uit dus kan zomaar een man of 60 komen🙈 gelukkig wonen we groot. En vier het de hele dag + avond dus een deel van de vrienden zullen wel in de avond komen als de kleine al op bed ligt😅😂
3 jaar geleden
Zelf eentje gemaakt online in het thema wat we gekozen hebben aangezien ze gek is op haar Sophie de Giraf, screenshot van gemaakt en via WhatsApp doorgestuurd naar iedereen.

3 jaar geleden
Wij vieren het klein met familie en een aantal vrienden waarschijnlijk heeft onze dochter toch alleen interesse voor de taart en het papier van de cadeaus 😂 als ze het snapt willen we het wel groter vieren maar dit jaar nog even niet.
De uitnodiging heb ik afgelopen vrijdag via whatsapp gestuurd met een leuk berichtje erbij namens ons dochter. We houden het van 14:00 tot 17:00. Mijn ouders komen van ver dus die blijven dan ook lekker eten.
‘S avonds als onze dochter op bed ligt en mijn ouders zijn weg trekken mijn vriend en ik nog een flesje bubbels open met wat hapjes om te vieren dat we 1 jaar papa en mama zijn want dat is toch ook een hele mijlpaal 😉
3 jaar geleden
We vieren het met familie, lekker knus, niet te druk (kan mama niet hebben 😅)
Verder de uitnodiging gemaakt met de muurschildering die op haar slaapkamer hangt
3 jaar geleden
Reactie op Kims2022
Mag ik je vragen wie waar je deze hebt gemaakt? Super mooi!
Ja tuurlijk. Via kaartje2go.nl, zelf gemaakt.
3 jaar geleden
Ik heb dit gewoon naar onze familie gestuurd! Geen groot feest, wel klein gezellig!