11 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben naar Spanje geweest, mijn zoontje kreeg opeens last van ze tandjes, dus ik zou iniederrgeval voor de zekerheid een bijtring en van dat tandenspul meenemen🙈. Verder kleding tegen de zon, hoedjes etc, zonnebrand. Misschien iets tegen buikkrampjes voor t geval datt
3 jaar geleden
In noord italie bij de meren hebben ze bij de meeste grote supermarkten wel nutrilon 1. Maar voor het gemak zou ik er lekker een meenemen, dan heb je daar geen stress van. Pampers in alle soorten en maten gewoon daar te koop. Je eigen medicijn/ehbo kitje is idd wel handig om mee te nemen denk ik. Als ze potjes eet; hebben ze daar ook veel keuze in. Weet niet of je gaat vliegen of rijden maar ik was erg blij met van die wegwerp washandjes. Mijn dochtertje kreeg diarree onderweg en zo kon ik haar tenminste lekker even "wassen". Waterwipes zijn ook handig daarvoor, net wat natter dan de gemiddelde babydoekjes.
3 jaar geleden
Reactie op Inge2108
Neem anti muggenspul mee. Is hier vrij duur namelijk, maar wel echt nodig! ...
Anti muggenspul is gekocht en ook prikweg.
We gaan eerst naar Turijn dan naar alassio en dan naar baone (vlakbij Venetië) en dan helaas weer terug
Mocht je nog tips hebben zijn ze meer dan welkom
3 jaar geleden
Reactie op Hillie2022
In noord italie bij de meren hebben ze bij de meeste grote supermarkten wel ...
We gaan met de auto. Wegwerp washandjes liggen al klaar en de waterwipes ook 😊
3 jaar geleden
Reactie op Devvvv
Wat hierboven al wordt gezegd, bij de meren nog goed te verkrijgen. Wij zij ...
Gauw weer een vakantie plannen dan 😉 ORS ga ik nog even snel halen, goede tip
3 jaar geleden
Reactie op Lonneke1985
We gaan eerst naar Turijn dan na ...
Ah dat is een heel ander gedeelte, maar wel mooi. Fijne vakantie alvast!
Neem goede raambescherming mee voor beide achter raampjes van de auto.
Italianen zijn dol op baby's dus bereid je voor op veel aandacht! Zeker als je baby geen bruine ogen en donker haar heeft, zal zij/hij enorm bewonderd worden haha
3 jaar geleden
Reactie op Lonneke1985
Oh en een tip als je iets wilt kopen voor je baby en je wilt laten adviseren, gebruik je eigen verstand en instinct!
Het logo van 0-3 met een babyhoofdje en een rood rondje met streepje er door, dat wordt hier vaak gezien als 0-3 MAANDEN! En niet als jaren.. zeker met oog op evt medicatie etc niet zomaar elk advies aannemen
3 jaar geleden
Reactie op Lonneke1985
We gaan met de auto. Wegwerp washandjes liggen al klaar en de waterwipes oo ...
Goede reis en hele fijne vakantie!
3 jaar geleden
Reactie op Lonneke1985
Heerlijk, mooie tocht!