7 Reacties
4 jaar geleden
Wij zijn twee keer in cala dor geweest, esmeralda park is daar mooi en es ravells dor, laatste wel echt midden in het centrum dus misschien wat lawaaierig. Wij kijken nu naar Alcudia Garden. Iets minder lange transfer. Cala dor is een super leuk plaatsje, lekker toeristisch, treintje, terrasjes echt een vakantie strand oord, prima te doen met een baby.
4 jaar geleden
Vorige week was ik met me baby naar Mallorca Dala Cor. Primasol Cala dor all inclusive last minute. Erg kindvriendelijk veel eten leuke winkeltjes en strandjes in de buurt etc
4 jaar geleden
Wij gaan as vrijdag met onze 11 week oude baby naar Alcudia (Alcudia Garden appartement). Ben heel benieuwd. We hebben hiervoor gekozen omdat alles ‘dichtbij’ is (winkels, supermarkt, strand), appartement Zodat we een koelkastje hebben en kitchnette (ivm kolven/ voeding bewaren en kunnen verwarmen). Ben heeeeel benieuwd hoe het is op vakantie met zo’n jong mini mensje :)
4 jaar geleden
Reactie op Kimberlyvdwdv
Wij gaan as vrijdag met onze 11 week oude baby naar Alcudia (Alcudia Garden ...
Nou daar ben ik ook heel benieuwd naar! Wij willen in september naar Alcudia garden gaan met onze dochter van dan 4 jaat en zoontje van dan 6,5 maand. Vakantie met kinderen is wel anders. Onze eerste vakantie met onze dochter was hard werken, ze kreeg net haar voortanden, was toen 8 maanden, had tijdens heen en terug reis spuit luiers tot in de nek en was met geen mogelijkheid op bed te krijgen door de pijn haha, maar we hebben het overleefd en het was toch nog leuk ook. Was wel heel blij met van die vochtige washandjes die ik had meegenomen. Ze vindt het nu een mooi verhaal dat ze in Duitsland langs de snelweg stond in haar blootje..
3 jaar geleden
Reactie op Hillie2022
Nou daar ben ik ook heel benieuwd naar! Wij willen in september naar Alcudi ...
Hier redelijke ervaring met Alcudia. Veel gezinnen met kinderen. Elke avond kinderentertainment. Wij hadden een prima campingbedje naast onze bedden staan (wel extra bijbetalen ondanks all inclusieve). Jammer dat ze ons op de 2e verdieping zonder lift zette waardoor we met de kinderwagen moesten sjouwen. Na 2 dagen konden we een kamer een verdieping lager krijgen. Alleen het hoofdgebouw heeft een lift! Ligging was fijn, alles is dichtbij en je kan met je kleine zo terug naar verblijf.
3 jaar geleden
Reactie op Kimberlyvdwdv
Hier redelijke ervaring met Alcudia. Veel gezinnen met kinderen. Elke avond ...
Ah bedankt voor je reactie, lief!