13 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben in het begin veel geoefend in ons bed. Wellicht niet het meest stabiel maar wel zacht vallen. Op ten duur leren ze ook vallen en klappen ze niet zomaar om :)

3 jaar geleden

Wij hebben eentje besteld via Amazon. Het helpt idd heel goed als de baby achterover valt. Zeker een aanrader. Wij hebben zelf een zachte speelbox met een rubberen speelmat erin. Dat was voor ons toch de beste oplossing. Omdat ons zoontje heel actief is met kruipen, zitten, staan en optrekken.

3 jaar geleden

Heel handig! Wel echt voor achterover vallen

3 jaar geleden

Reactie op SillaKim

Wij hebben eentje besteld via Amazon. Het helpt idd heel goed als de baby a ...
Ja zoiets hebben wij ook

3 jaar geleden

Reactie op SillaKim

Wij hebben eentje besteld via Amazon. Het helpt idd heel goed als de baby a ...
Heb je een linkje van deze speelbox toevallig? Deze ziet er super uit!

3 jaar geleden

Heb je een linkje van deze speelbox toevallig? Deze ziet er super uit!

3 jaar geleden

Ja zoiets hebben wij ook
Deze is ook heel mooi. Handig he zo'n box? Onze kleine heeft ook vaak het rugzakje om in de speelbox, maar meestal in de slaapbox omdat hij er rondjes inloopt.

3 jaar geleden

Reactie op SillaKim

Ja tuurlijk. Alleen die van ons is uitverkocht. Maar BOL heeft meerdere op ...
Super!! Dank je wel 🙏🏼☺️

3 jaar geleden

Ik heb hem besteld, ze valt niet vaak en we hebben een grote speelmat, maar we hebben tegels. Als ze achterover valt, kan dat een flinke klap zijn. Deze week gelijk na een vak besteld.

3 jaar geleden

Ik heb hier gewoon het voedingskussen erachter.

3 jaar geleden

Reactie op SillaKim

Deze is ook heel mooi. Handig he zo'n box? Onze kleine heeft ook vaak het r ...
Waar heb je dat rugzakje vandaan..? Ja via marktplaats 70euries

3 jaar geleden

Waar heb je dat rugzakje vandaan..? Ja via marktplaats 70euries
70 euro marktplaats?? What a bunch off rip-offs. 😳 Ik heb deze via Amazon. JEJA Head Protection Backpack for Children, Protect Children's Heads, Baby Head Protector, Back Protection, for Children from 4 to 24 - Tiger with Creeping Knee Pads for Children https://amzn.eu/d/eA2EClD