51 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mama-ukkie

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat?
Super goed! Wij hebben sindsdien bijna alleen maar doorgeslapen!! Als hij huilt is het soms paar minuten en dan slaapt hij weer verder. Ben er echt super blij mee en het viel mij echt mee om te doen.

één jaar geleden

Reactie op Preggy39

Super goed! Wij hebben sindsdien bijna alleen maar doorgeslapen!! Als hij h ...
Fijn zeg! Dit was ook onze ervaring de eerste keer. Toen hij ziek werd waren we het kwijt. Wij gaan nu gauw ook weer beginnen. Fijn die rust voor de kleine maar ook voor ons!

één jaar geleden

Reactie op Preggy39

Super goed! Wij hebben sindsdien bijna alleen maar doorgeslapen!! Als hij h ...
Heel fijn om te horen! Ik ga er dan verder mee. Hopelijk hier dezelfde uitwerking!🤞

één jaar geleden

Reactie op Preggy39

En wij gaan dus wel weg ook al huilt hij nog. Ga echt maar 1 a 2 minuten na ...
Pak je hem dan niet op? Wat doe je dan als je naar binnen gaat?

één jaar geleden

Reactie op NiiColee

Pak je hem dan niet op? Wat doe je dan als je naar binnen gaat?
Troosten,aaien kusjes geven en zeggen dat je van hem haar houdt. En binnen een minuut weer gaan

één jaar geleden

De nachten gaan weer super bij ons door de training. Inslapen voor de overdag dutjes is nog lastiger en vergt veel Huilen met zijn leeftijd an 11 maanden. Voornoemden herkenbaar?

één jaar geleden

Reactie op Noor1

Troosten,aaien kusjes geven en zeggen dat je van hem haar houdt. En binnen ...
Als wij naar binnen lopen gilt hij nog harder en al helemaal als we weer gaan. We hebben hem vannacht laten huilen omdat we denken dat dit puur aandacht vragen is en is uiteindelijk zelfstandig in slaap gevallen. Ik denk dat hij doorheeft dat als hij huilt we opspringen en daardoor in dit patroon zijn gekomen.

één jaar geleden

Maar wil jullie kindje geen flesje oid? Ik vraag me af hoe dit werkt ons kindje komt 2 x per nacht maar wil echt een fles an 90 cc

één jaar geleden

Reactie op Cherreyy

Maar wil jullie kindje geen flesje oid? Ik vraag me af hoe dit werkt ons ki ...
Nee wij zijn vanaf 6 maanden of iets dergelijks af gaan bouwen. Dus sinds die tijd geef ik nooit meer snachts. Ik kan ook niet aan hem zien perse als hij snachts honger heeft dus zou t ook niet kunnen zeggen haha

één jaar geleden

Reactie op Preggy39

Nee wij zijn vanaf 6 maanden of iets dergelijks af gaan bouwen. Dus sinds d ...
Hoe bouwde je af

één jaar geleden

Reactie op Cherreyy

Hoe bouwde je af
Hier ook Met 6 maand gestopt. Minder geven ongeveer 4 dagen. En dan stoppen. Zorgen dat hij zij overdag voldoende binnenkrijgt aan vast voedsel. Dan zal je merken dat de behoefte snachts verdwijnt voor de fles

één jaar geleden

Reactie op NiiColee

Als wij naar binnen lopen gilt hij nog harder en al helemaal als we weer ga ...
Volhouden is belangrijk. Is hier ook wel is gebeurd. Vasthouden en zelfverzekerd overkomen. Ze leren snel die kleintjes. Regelmaat is belangrijk. Succes !

één jaar geleden

Reactie op Cherreyy

Hoe bouwde je af
Bij de 2e fles beginnen. Ik bouwde toen af naar 60 steeds na 2 dagen 30ml eraf en bij 60 gewoon gestopt. Troosten op andere manier en daarna ook bij die 1e fles. Bij 8 of 9 maanden kunnen ze echt zonder en is t meer gewenning geworden

één jaar geleden

Kijken of het lukt lijkt alsof die van ons nog steeds honger heeft

één jaar geleden

We zijn ook begonnen met slaaptraining op verzoek van de slaapcoach. Maar na 2 uur iedere 2 minuten terugkomen sliep hij nog steeds niet. Hij bleef overstuur. Uiteindelijk heb ikbhem gevoed. Hoelang gaan jullie door? Want ik neem aan dat je niet uren doorgaat🤯

één jaar geleden

Reactie op NiiColee

We zijn ook begonnen met slaaptraining op verzoek van de slaapcoach. Maar n ...
Ik denk dat ik zelf niet elke 2 minuten zou doen, naar binnen gaan zorgt ook voor onrust en stel hij wordt rustiger dan actiever je hem steeds ook.. Dus wij bouwde de tijd wel meer op. Maar t langst duurde het hier 1 uur en kwartier.

één jaar geleden

Reactie op NiiColee

We zijn ook begonnen met slaaptraining op verzoek van de slaapcoach. Maar n ...
Oei. Iedere 2 min is niet de manier. Je moet het opbouwen. 2 min, 5 min, 8 min etc. Zo leert hij gaandeweg zelfstandig in slaap vallen. Dat lukt niet als je er op een voorspelbare tijd weer bent.

één jaar geleden

Reactie op Preggy39

Ik denk dat ik zelf niet elke 2 minuten zou doen, naar binnen gaan zorgt oo ...
Ja ze zei als hij blijft huilen dan Max na 2 min weer naar binnen te lopen. Maar ik had ook t idee dat hij juist meer overstuur raakte door het vaak naar binnen komen

één jaar geleden

Reactie op NiiColee

Ja ze zei als hij blijft huilen dan Max na 2 min weer naar binnen te lopen. ...
Ja wel opbouwen en dan de eerste avond tot max 5 minuten. Probeer het schema anders een xtje die ik stuk terug heb gedeeld.

één jaar geleden

Reactie op NiiColee

Ja ze zei als hij blijft huilen dan Max na 2 min weer naar binnen te lopen. ...
Gaat het al beter?