51 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Preggy39

Gaat het al beter?
Hij is 2 keer wakker geweest. 1e keer viel hij slaap na 5x en de 2e keer na 8 keer. Dus ik hoop dat t vanavond sneller lukt 😥

één jaar geleden

@preggy39 hoe gaat het nu? Ik wil ook beginnen met slaaptraining in de nacht en het afbouwen van flesjes maar ben bang dat ik snachts te buren overlast bezorg om me kind te laten huilen

één jaar geleden

Reactie op Uro8

@preggy39 hoe gaat het nu? Ik wil ook beginnen met slaaptraining in de nach ...
Nog steeds heel goed. Hij is vanaf de kerst ook steeds ziek met van alles en nog wat maar hooguit dat hij tot 22uur 2xtjes wakker is. En dan sneller te troosten. Rest slaapt hij nu door tot rond 7.00!

één jaar geleden

Wij doen ook slaaptrainen. Maar we zijn echt iedere keer 2/3 uur lang bezig voordat hij in slaap valt. Het vergt erg veel energie, ben echt totaloss. We deden eerst ook hetzelfde methode als jou. Maar nu blijven we naast m zitten en iedere keer laten liggen totdat hy in slaap valt. Het lastige is dat hy iedere keer wilt staan. Echt zooo pittig! Hebben jullie nog tipss? 😥🥺

één jaar geleden

Reactie op Raaabs__

Wij doen ook slaaptrainen. Maar we zijn echt iedere keer 2/3 uur lang bezig ...
Kan hij al zelf terug van staan naar zitten? Zo ja, dan laten staan, zo nee, overdag veel oefenen, en als hij bij het naar bed gaan gaat staan, zo lang mogelijk laten staan tot je merkt dat hij echt niet meer op zn benen kan blijven staan en dan laten liggen, anders kan het een spelletje worden voor hem

één jaar geleden

Reactie op Rumeysahappy

Kan hij al zelf terug van staan naar zitten? Zo ja, dan laten staan, zo nee ...
Hij kan indd niet zelf terug van staan naar zitten. Dus ik doe m iedere keer laten liggen als hij weer staat. Hij sliep gisteren pas om 00:00 uur en werd om half 5 wakker voor de bv. Weer uur bezig geweest om hem in slaap te laren vallen. Het lijkt alsof de slaaptraining averechts werkt. Voorheen ging hij 15 min drinken en daarna wiegend in onze armen viel hij in slaap.. Nu zijn we vaak 1/2/3 uur ofs bezig. Ben echt beetje radeloos. Weet niet of hij t nog ooit zal leren?

één jaar geleden

Is het bij iemand nog gelukt?

één jaar geleden

Reactie op Preggy39

Het is bij mij vanzelf naar 1x klein flesje van 60ml gegaan. Was eerst 2 zelfs soms 3x in de nacht 120 a 90ml. Ook overdag wil ze sinds paar dagen geen flesje meer. En snachts is ze maar 1x wakker en geef ik dr 60 en slaapt ze door. Wat wel jammer is dat ze vroeger nu opstaat waar ze eerst tussen 7 en 7.30 opstond is ze nu rond 6 klaarwakker. Het ging allemaal vanzelf dus hoop dat die ene nachtvoeding ook vanzelf stopt.

één jaar geleden

Ja hier slaapt hij door! De slaaptraining duurde zeker 1,5 week. Ik merkte dat ik erg gevoelig was voor zijn gehuil wat mij stress opleverde wat averechts werkte voor m’n zoontje. Ik las hier ooit eens een vader die ook niet goed tegen het gehuil kon en muziek luisterde via z’n AirPods . Dus dit doe ik nu ook! En geloof me, dit werkt! Hij gaat nu om 19:15 naar bed en slaapt tot 06:15. Wel vroeg maar oké… soms 05:45 .Maar altijd beter dan meerdere keren in de nacht

één jaar geleden

Reactie op Preggy39

Hoe is het bij jou?

één jaar geleden

Reactie op Uro8

Hoe is het bij jou?
Het ging nog steeds top. Enkele x dat je erheen moest maar weinig en vele nachten van 7 tot 7 geslapen. Maar sinds het weekend hier ruk. Lijkt een combi van klok verzetten en slaapregressie. Dus laatste nachten zijn super kut geweest