11 Reacties

één jaar geleden

Ja hier ook! we zagen dat onze dochter 14 maanden kies krijgt dus nog even volhouden.

één jaar geleden

Heeft mn zoon ook. Ik wijd het echt aan tanden krijgen. Als er een tandje eenmaal door is stopt het namelijk even tot er weer 1 door komt. Of nja stopt, hij kwijlt dan geen liters meer. 😂

één jaar geleden

Kiezen Kiezennnnnnn!! Hier ook standaard slab om. Gewoon een grote, voor t eten. Ziet er niet uit maar zo blijft t truitje nog even netjes haha

één jaar geleden

Hier al maaaanden! Er is geen moment dat ze geen slabbetje om heeft. Er liggen er altijd een stuk of 6 te drogen en daarmee wissel ik een beetje af op de dag. Slabbetjes van de Hema vind ik erg fijn! Die zijn van badstof aan de achterkant en vangen aardig wat op zonder dat het doorlekt zeg maar. Ik denk dat het pas over gaat zodra alle tanden en kiezen er zijn 🤷🏼‍♀️. Tot dan altijd kwijl kusjes en lange slierten die ze achterlaat 😅

één jaar geleden

De slabbers van silly billy hebben een plastic achterkant, zo blijven de kleren droog. Verder erg herkenbaar bij het doorkomen van tanden😂

één jaar geleden

Hahha ja hier ook. Je ziet gewoon een heel kwijlspoor waar hij is geweest 🤣. We vermoeden ook een tandje of kies. Ik veeg het zo af en toe maar een beetje af… heb weinig zin om de hele dag met een doekje er achteraan te blijven lopen

één jaar geleden

Hier ook, zo herkenbaar! Hangt niet per se samen met het doorkomen van tandjes, het is gewoon al maanden continu. Vooral als hij geconcentreerd aan het spelen is, dan neemt het toe. Van het consultatie wat oefeningen meegekregen voor de mondmotoriek, maar die zijn nu met deze leeftijd nog niet echt goed uit te voeren. Zij vertelden dat het ook kon komen omdat hij continu verkouden is, dat het elkaar als een vicieuze cirkel in stand houdt. Ik verwacht zelf dat het vanzelf weer beter wordt naarmate hij ouder wordt, we zullen het zien :)

één jaar geleden

*consultatiebureau

één jaar geleden

Reactie op Kristianne vdb

Hier al maaaanden! Er is geen moment dat ze geen slabbetje om heeft. Er lig ...
Ik heb precies hetzelfde. Sinds juli 2022 kwijlt mij dochter. Ik weet gewoon niet meer beter. Ze wordt woensdag 14 maanden en heeft ook maar 1 doorkomende onder tandje die al 3 weken op dezelfde positie staat.

één jaar geleden

Hier al gekwijl bij de eerste tandjes vanaf 6 maanden. En dat is niet opgehouden opeens kreeg meneer 7 tanden te gelijk toen kon ik er wel een bakje onder zetten. Maar hij is altijd verkouden en op de momenten dat hij geen lucht door zijn neus krijgt dan kwijlt hij ook heel erg. (Altijd een natte kin) Hier kun je niks tegen doen!

één jaar geleden

Hi mijn dochter heeft dit ook 1 moment gehad toen was het niet normaal, ze leek wel een waterval. Voor de zekerheid even langs het cb geweest en ze had nog net geen keelontsteking. Maar wel hele rode amandelen, kon toen verder geen kwaad vooral veel laten drinken toen en 2 avonden voor het slapen een zetpil gegeven toen stopte het kwijlen daarna ook. Nu krijgt ze 4 kiezen tegelijk en het kwijlen valt mee dus als het echt overmatig is zal ik voor de zekerheid even langs het inloopspreekuur gaan.