4 Reacties
8 maanden geleden
als het druk is geweest is mijn dochter ook aanhankelijker. en dan slaapt ze ook meer. dus dat is heel normaal
8 maanden geleden
Mijn neefje heeft ook een hartafwijking en ik herken wel wat je zegt! Hij is nu 3 en heeft zn 2e grote operatie al gehad. Daardoor is zijn (eenkamer) hart “af” en dat maakt een wereld van verschil! Zijn saturatie is nu een stuk beter en het is bijna een ander kind te noemen…
Los van de hartafwijking: kindjes van 2 zijn echt nog super vatbaar voor prikkels. Als mijn zoontje een drukke dag gehad heeft, dan zorg ik daarna het liefst voor een rustige dag thuis. Ik laat hem dan ook iets meer slapen en geef hem voldoende aandacht om alle indrukken goed te kunnen verwerken.
8 maanden geleden
Mijn dochter is ook net 2 en kan slaapt gem 2.5 uur maar heeft ook een paar dagen gehad dat ze 3.5 sliep. Ze leren veel woorden nu en qua ontwikkeling gaan ze hard.
Dat knuffelen en aanhankelijk herken ik ook. Ze zit sinds ze 2 is geworden altijd in mijn buurt voor een knuffel.
Wij lopen ook in het umcg ( op 4 afdelingen gelukkig niet haar hart) maar ik herken wel gelijk je gedachten gang. Anders even umcg bellen en voorleggen?
8 maanden geleden
Reactie op jojo zonnestraal
Mijn dochter is ook net 2 en kan slaapt gem 2.5 uur maar heeft ook een paar ...
Bedankt voor je berichtje, vandaag verder niets gemerkt ik denk toch dat het de drukte was en wat je zegt ze ontwikkelen zich nu zo snel.
Wat naar dat je ook in het umcg loopt:( hopelijk gaat alles goed met je dochter.