9 Reacties

één jaar geleden

Dat deed onze zoon ook ! Denk dat het twee weken en een boel blauwe plekken doordrong; gaat allemaal een stuk voorzichtiger inmiddels. Ik was ook de hele dag bezig met hem valvrij te houden, mijn vriend zette een heel parcour voor hem uit....😂 Uiteindelijk leren ze het wel 😅

één jaar geleden

Geen tips maar ik vrees dat dit ons ook een keer gaat gebeuren. Hier ook een meneer die zich het liefst overal head-first vanaf wil storten

één jaar geleden

Hier ook zo'n dochter. Nu doet ze het juist maar ze heeft heel veel uit de zetel gevallen als ik haar niet tegen hield. Op een gegeven moment is ze het wel juist beginnen doen.

één jaar geleden

Ik heb een vierkante marokaanse poef, daardoor is er een trap effect. Ideaal😅 dit heeft ze lang gebruikt om voorwaarts van de bank te komen. Maar inmiddels is ze al een tijdje wijs en gaat ze eerst met der voeten. Dit heeft ze eigenlijk helemaal zelf ontwikkeld

één jaar geleden

473939384x herhalen en helpen om het voor te doen en de mijne gaat nu meestal eerst met z'n benen eraf. Kwestie van een HELE LANGE adem hahaha, zoals met meer dingetjes... Succes!

één jaar geleden

Hier ook eentje van 14 maanden. Hij gaat wel op de juiste manier van de bank af dus ik kijk daar eigenlijk niet meer echt naar om. Ruim voordat hij 1 werd toonde hij al interesse om zelf van de bank te gaan. Dat kon hij natuurlijk niet maar ik ben hem wel op de juiste manier gaan begeleiden. Want ik dacht dan leert hij gelijk hoe het moet en met succes. Daar plukken we nu echt de vruchten van. Maar, daar heb jij natuurlijk niets aan nu. Ik denk helaas dat je het hondertachtigduizend keer gaat moeten herhalen. Wij hebben dat nu ook met staan op de bank. Toen hij nog mini was vonden we dat niet zo erg. Helaas krijgen we dat er nu bijna niet meer uit. Ik ben heel de dag bezig met hem aanspreken en activeren om te gaan zitten of op z’n knieën te gaan. Dus hier hetzelfde soort probleem met betrekking tot de bank..

één jaar geleden

Boem is ho zeg ik maar altijd. Blijven herhalen en hopen dat ie niet te hard valt. Kusje erop en weer verder gaan.

één jaar geleden

Mogelijk dat hij nu leert dat vooruit van de bank af pijnlijker is dan achteruit. Mijn meisje van 14 maanden weet dat ook heel erg goed en gebruikt de bank ook om te rauwdauwen. Van de rugleuning af doet ze vooruit want dat is zacht, rest doet ze achteruit.

één jaar geleden

Jeetje wat fijn om herkenning te lezen! Hahaha hier ook. En opeens vandaag: begreep ze hoe ze er rustig vanaf kan.