5 Reacties

één jaar geleden

Mijn Dochtertje drinkt ook zo veel helemaal nu hey zo warm is. En er is niks met haar. Ze is een gezond meisje.

één jaar geleden

Ik had er laatst ook een topic over geopend. Ons meisje van 9 kilo drinkt 1,5 liter met de hitte 🤷🏼‍♀️ ik heb het laatst nog aan nutricia gevraagd aangezien ik aan het zoeken was en ik ineens een whatsapp bericht kon sturen en die zeiden dat het normaal was. Het is ook maar een fles meer dan de 1,1-1,2 liter die in deze leeftijd wordt geadviseerd. Ik maak me niet meer druk. Ik dacht ook aan diabetes

één jaar geleden

Ik had er laatst ook een topic over geopend. Ons meisje van 9 kilo drinkt 1,5 liter met de hitte 🤷🏼‍♀️ ik heb het laatst nog aan nutricia gevraagd aangezien ik aan het zoeken was en ik ineens een whatsapp bericht kon sturen en die zeiden dat het normaal was. Het is ook maar een fles meer dan de 1,1-1,2 liter die in deze leeftijd wordt geadviseerd. Ik maak me niet meer druk. Ik dacht ook aan diabetes

één jaar geleden

Reactie op PatenLevi94

Ik had er laatst ook een topic over geopend. Ons meisje van 9 kilo drinkt 1 ...
Hier ook gelukkig niks aan de hand. Geen diabetes. 😊 Denk omdat hij gewoon veel zweet en het warm heeft.

één jaar geleden

Gaan jullie kindjes er niet van spugen?! Mijn zoontje loopt letterlijk over als ie zoveel drinkt 🫣