4 Reacties
één jaar geleden
Niet herkenbaar maar wil je via deze weg een knuffel geven! Het klinkt alsof je het enorm pittig hebt meis. Goed dat je kdv hebt ingeschakeld. Ik zou voor jezelf en de kleine nadenken over grenzen en verwachtingen. En ook accepteren dat de komende weken de oplossing nog niet kant en klaar geboden is, maar er wel zicht op komt op het moment dat jij grenzen aangeeft. Dit is niet goed voor jou en jullie kindje.
Heb je familie die kan bij springen?
één jaar geleden
Jeejtje van een vervelende situatie. Ik merk aan je dat je er zelf ook klaar mee bent. Klopt dat? Ik persoonlijk zou dit, tot bepaalde hoogte, bespreken met mijn baas. Je hebt recht op bijzonder verlof. Ik snap dat je niet de mogelijkheid hebt om altijd je eigen netwerk in te zetten. Daarnaast zou ik zo snel mogelijk starten met een mediator voor een ouderschapsplan. Daarin duidelijk vaststellen wie op welke dagen de kleine heeft waardoor jij weet waar je aan toe bent.
Ik wens je enorm veel sterkte de aankomende tijd!
één jaar geleden
Wat vervelend voor je zeg! Klinkt niet als een gezonde relatie nee. Ik heb zelf personeel gehad die ook met dit soort problemen kampte en daardoor veel ziekmeldingen. Ik wil je dan ook als tip geven om hier heel open en eerlijk over te spreken met je werkgever, ipv ziek melden. Dat wordt vast en zeker veel meer gewaardeerd en kunnen ze misschien helpen waar nodig. Een redelijke werkgever zal juist in jou investeren om hier beter uit te komen, zodat je in de toekomst er weer beter voor staat, zowel privé als zakelijk.
Sterkte!
één jaar geleden
Ohja en er zijn ook nog regelingen zoals zorgverlof en calimiteitenverlof, waardoor een ziekmelding dus niet nodig hoeft te zijn.