Hoi allemaal,
Mijn (ex) vriend en ik kunnen gewoon echt geen relatie hebben.
We hebben nu ongeveer 3 jaar.
Eigenlijk is het vanaf het begin al een moeizame relatie geweest.
Bij elke ruzie gaat hij naar zijn eigen huis en negeert me dan zo voor dagen of weken.
Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was schrok ik maar ik kon het niet laten weghalen.
De eerste tijd heeft hij ons zoontje ook niet willen erkennen want "zodalijk was het niet zijn kind" en moest hij als we ooit uit elkaar gingen voor een kind betalen wat niet van hem was.
Hij heeft vanaf het begin ook al heel erg wantrouwen.
Nadat ons zoontje is geboren heeft hij het erkent.
Maar we hebben nu al zovaak gezegd, we moeten praten, alles eerlijk zeggen, niet negeren, zelfs voor naar therapie geweest waar hij dan zegt nee moet ik ook niet doen... maar hij blijft het doen.
Nu ben ik er weer achtergekomen dat hij ook weer stiekem drinkt.
En hij weet dat hij daardoor nog meer achterdochtig wordt en nog onredelijker.
Het begon vrijdag toen ik aan het werk was omdat ik hem niet snel genoeg terug appte en hij mij beschuldigde dat ik het expres deed.. was geen norma al gesprek mee te voeren.
Toen ik thuiskwam rook ik de alcohol aan.
Ik heb hem toen gevraagd waarom hij weer had gedronken, en natuurlijk kwam het allemaal door mij.
Nooit neemt hij verantwoordelijkheid, alles wat hij doet komt door mij.
En dit allemaal is nog maar een klein beetje van wat er allemaal is voorgevallen.
Ik wil het nu stoppen maaarr..
Hij zit nu ook thuis en ik moet dinsdag en donderdag werken.
Ik heb hem vanmorgen heel normaal gevraagd via de app of hij dinsdag op z'n zoontje kan passen zodat ik kan werken, maar hij negeert natuurlijk weer.
Door al dit gedoe heb ik me al zovaak moeten ziekmelden en ik ben bang als ik dit weer moet doen ik word ontslagen.. de stress word me nu echt teveel.
Ik heb me zoontje 2 weken geleden ingeschreven bij het kdv en ik zou aankomende week worden gebeld..dus ik hoop en bid dat hij snel terecht kan.
Ik weet niet wat ik precies met dit bericht wil, misschien een stukje herkenning bij iemand of iemand die raad kan geven