14 Reacties
茅茅n jaar geleden
Wij geven een leertoren zodat ze bij ons aan het aanrecht kan komen staan. Stapstenen moeten ook leuk zijn en zijn op aliexpress een stuk goedkoper!
茅茅n jaar geleden
Wij zaten eerst aan een schommel te denken. Maar in onze tuin is dat niet handig. Wel is er ruimte voor een speelhuis. Dus ik denk dat het een houten speelhuis gaat worden.
Van mijn ouders heeft ze alvast haar cadeau gekregen, omdat mijn moeder niet kon wachten tot volgende maand haha. Een houten tafeltje met twee stoeltjes van Minnie Mouse 馃挄馃挄
茅茅n jaar geleden
Reactie op Sidonia
Wat bedoel je hiermee?
Sensorisch speelgoed zijn dingen als speelrijst, kinetisch zand, klei, etc. Daar heb je ook speciale speelbakken voor, meestal van hout, zodat het niet zo鈥檔 troep wordt 馃槈 En dan kun je de boel nog verder aankleden met schepjes, bakjes, diertjes, steentjes, etc. Vinden veel kinderen echt super leuk! Gaat hier ook op het verlanglijstje 馃槉
Ik denk dat wij een keukentje of een leertoren geven, daar hebben we straks in ons nieuwe huis eindelijk wat ruimte voor.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Jellyfish
Sensorisch speelgoed zijn dingen als speelrijst, kinetisch zand, klei, etc. ...
Precies! We hebben zelf een bak (met deksel) gemaakt en gaan het in de eerste periode vullen met havermout en een houten bakje, schepje en pincet. Zo kan ze lekker spelen en ontdekken. Spelenderwijs leert ze zo allerlei motorische vaardigheden bij. Win-win.
茅茅n jaar geleden
Onze zoon krijgt een smoby neo speelhuisje voor buiten! Binnen hebben we echt al te veel speelgoed 馃ぃ