2 Reacties

één jaar geleden

Hee, Heel herkenbaar. Ik hoop dat het een fase is. Ik probeer het spelen op de grond op te bouwen. Door naast haar te liggen en samen met haar dingen te bouwen met bijv Duplo. Als ze eenmaal aan het spelen is probeer ik af en toe even weg te gaan zodat ze alleen speelt. Sommige dagen kan ze best even spelen. Maar de afgelopen 2 dagen is ze weer heel aanhankelijk en is niks goed. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het dalijk weer beter gaat. En ik blijf haar steeds op de grond leggen. Ben bang dat als ik haar alleen maar bij me hou,ze daar teveel aan went. Al moet ik haar wel oppakken als ze echt huilt en dat is soms wel vaak🙈 Succes super mama!❤️ als ik nog achter een goede tip kom dan laat ik het je weten. En andersom😉

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Kleine man 2 keer achter elkaar goed ziek geweest waardoor ik constant thuis was en hij waarschijnlijk nu mega gehecht is aan mij. Bij papa is hij wel lekker zelf aan het spelen maar zodra ik in zicht ben is het gillen en wil hij alleen maar bij mij. Ook met wegbrengen huilen als ik hem achterlaat. Als ik 1 minuut weg ben is het al over. Nu ook proberen om met hem op de grond te spelen en als hij lekker aan het spelen is even weglopen. Gaat langzaamaan steeds beter. Helaas verder geen tips, maar je bent niet de enige☺️