5 Reacties

één jaar geleden

Negeer hem even, ik moest het ook leren. Maar na 15 LANGE minuten kwamen de oeh en aah geluidjes uit de speelhoek. En sindsdien is het goed. Vooral het keukentje is een hit. Houten speelgoed vreten, lepeltjes en een knuffel. Oh en als ik ga koken krijgt hij een pan en een pollepel. Dolle pret!

één jaar geleden

Om die reden ben ik blij dat wij de boks nog hebben staan. Ik zet hem daarin met speelgoed eerste 30 sec is het jengelen dat hij niet wil. Maar dat gaat hij lekker spelen. Ons zoontje kan wel goed zelf spelen maar als hij speelt en hij ziet mij een andere ruimte in gaan volgt hij mij wel overal.

één jaar geleden

Reactie op Shjb

Om die reden ben ik blij dat wij de boks nog hebben staan. Ik zet hem daari ...
De box heb ik weggedaan nadat hij herhaaldelijk zijn dikke buddha benen klem zette tussen de spijlen :p geluid standje speenvarken

één jaar geleden

Hier lekker zoet met een bak duplo/abrick sinds kort. Autootjes, bal(letjes), boekjes. Een krant of iets versnipperen ook heel leuk, geeft alleen een hoop bende...

één jaar geleden

Reactie op Stevigemams88

Negeer hem even, ik moest het ook leren. Maar na 15 LANGE minuten kwamen de ...
Same. Hier helpt het als ik aan tafel iets voor mijzelf ga doen, dan gaat hij op een gegeven moment rondkijken en spelen.