12 Reacties

4 jaar geleden

Yes, heb ik ook last van馃様

4 jaar geleden

Reactie op Debbie-prooi87

Yes, heb ik ook last van馃様
Jeuken ze bij jou ook

4 jaar geleden

Jaa heb ik ook last van. Net alsof ik 2 nachten niet geslapen heb ofzo.. Heb gevoel hebben dat je elk moment in slaap kan vallen 馃槄 Zal er wel bij horen..

4 jaar geleden

Ik knipper me een ongeluk, en vel licht is vervelend, dan maar een zonnebril op

4 jaar geleden

Reactie op Fryskefrou

Jaa heb ik ook last van. Net alsof ik 2 nachten niet geslapen heb ofzo.. H ...
Flauw grapje, en makkelijk te maken voor mij omdat we er al 1 hebben van 13 maanden: als ze eenmaal geboren zijn gaat dit gevoel alleen maar erger zijn馃き, dus probeer lekker extra veel te slapen nu je kunt, dat is goed voor ALLES. En goed nieuws: ons slaaptekort en moeie ogen waren echt al na een maand of 4 of 5 redelijk weg en konden we allemaal redelijk aan onze rust en slaap toekomen, dus het valt echt allemaal best wel mee馃槉. Goed ritme voor je baby helpt straks jou ook weer snel van je vermoeidheid af馃馃グ. Maar veel slapen overdag en zo lang mogelijke nachten maken heeft me dit eerste trimester wel al heeeel erg geholpen moet ik bekennen! Succes!

4 jaar geleden

Reactie op juvitijn

Ik knipper me een ongeluk, en vel licht is vervelend, dan maar een zonnebri ...
Ge茂rriteerde ogen kan trouwens ook door hormonen komen, dat je minder traanvocht aanmaakt. Bij kruidvat en apotheek verkopen ze oogdrupprls (kunstmatige tranen), die zou je kunnen proberen tegen de irritatie?

4 jaar geleden

Reactie op FML

Flauw grapje, en makkelijk te maken voor mij omdat we er al 1 hebben van 13 ...
Ik ben al moeder van 4, jongste word bijna 2 oudste 11. Als de jongste slaapt in de middag doe ik dat ook Voor zover dat gaat, maar als ik m鈥檔 ogen dicht heb, kan ik niet in die rust modus komen, waardoor je kan weg dutten. Ik gebruik ook al oogdruppels van livocab, maar helpt niet echt

4 jaar geleden

Reactie op juvitijn

Ik ben al moeder van 4, jongste word bijna 2 oudste 11. Als de jongste slaa ...
Aiii shoot... dan heb je wel al veel geprobeerd inderdaad馃槦. Als ik soms de rust niet kan vinden zet ik nog wel eens een gesproken meditatie met oordopjes in als ik op bed lig, maar daar moet je van houden... succes iig, hopelijk gaat het snel weer over!

4 jaar geleden

Ja dit is ook niet mijn 1e kind馃槒 Dus weet er alles van die slapeloze nachten. Je rust pakken kan best lastig zijn als je al kinderen hebt rond lopen

4 jaar geleden

Ik heb vooral af en toe jeukende/droge ogen. Lang niet elke dag, maar als t zo is worden mn ogen ook helemaal rood doorlopen 馃槄 Gelukkig vooral s avonds als ik de deur niet meer uit hoef, anders moest ik wel veel smoesjes verzinnen 馃檲馃か

4 jaar geleden

Reactie op juvitijn

Jeuken ze bij jou ook
Jeuken niet, misschien kun je ernaar informeren. Evt oogdruppels ter verlichting

4 jaar geleden

Reactie op Debbie-prooi87

Jeuken niet, misschien kun je ernaar informeren. Evt oogdruppels ter verlic ...
Doe gebruik ik al, maar slaan niet aan naar mijn idee