7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Zelf nooit gedaan, maar ik ken iemand die op wereldreis is met haar 2 jonge kinderen. Misschien zie je wat handige tips op haar insta account! @adriana_ljubic

茅茅n jaar geleden

Wij zijn op dit moment in Indonesie, met onze dochter van 18 maanden en nog een dochter van 9 jaar. Waar zie je tegenop? Wij zijn er vooral achter gekomen dat we geen 20 meer zijn :) En hoe we vroeger gingen backpacken, moet nu iets rustiger. Wat langer op een plek.( minstens 3 dagen) En we hebben hier een electrich kookstelletje gekocht, en 1 pan. Zodat we ook zelf wat eten voor onze dochter kunnen maken.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Rianne_Mexico

Wij zijn op dit moment in Indonesie, met onze dochter van 18 maanden en nog ...
Qua eten en slapen vooral daar. Heb zelf een voedsel vergiftiging gehad in Thailand vorige x. Dus weet niet echt wat ik hem kan gaan geven. en de lange vliegreis. Onze jongen is echt een avonturier. Die wil niet op schoot en stilzitten.. Ps wat tof dat jullie daar zijn met de Kids. Waar zijn jullie?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Preggy39

Qua eten en slapen vooral daar. Heb zelf een voedsel vergiftiging gehad in ...
Ik geef nog borstvoeding.. dus ik heb haar in het vliegtuig gewoon vaker voeding gegeven, daar werd ze rustig van. Ik vloog ook snachts, dus dat was makkelijk. Verder vind ik een stoel aan het gangpad fijn.. dan kan je steeds opstaan. Verder is voor mij een draagzak een must have. Zodat ze ook kunnen slapen als ze overprilkkelt zijn. We hebben Bali en Lombok gedaan en we zijn nu in sumbawa. Maar hier blijven we op 1 plek om te surfen en kitesurfen. De terug weg word wel wat heftiger, want we wonen in Mexico. Dus dat word een reis van 30 uur. Weet niet of dat ook zo relaxed gaat.. Maar ik ga er gewoon relaxed in... het is ook zo weer voorbij. En de aanpassing aan de jetlag ging eigenlijk ook vanzelf. Voor het eten hebben we dus een electrich kookstelletje gekocht, en we koken soms voor onze kinderen, zodat ze ook gewoon geod eten, en niet alleen droge noodles en rijst.

茅茅n jaar geleden

Ik volg even mee. Ikzelf kijk bv ook tegen de vaccins voor men dochter op. Viel dat mee ? En je zegt dat de jetlag meeviel, had je kleintje snel een aangepast slaapritme ?

茅茅n jaar geleden

Reactie op chezzilucy

Ik volg even mee. Ikzelf kijk bv ook tegen de vaccins voor men dochter op. ...
Wij hebben gekozen niet extra te vaccineren. De jetlag viel mee... ze was eigenlijk binnen 2 dagen in een normaal ritme. We hebben deryan tentje mee. Maar ze slaapt vooral bij ons in bed eigenlijk. En verder is de draagzak top.. gebruikte hem de eerste dagen om haar in slaap te laten vallen voor haar middagdutje. Nu slaapt ze gewoon zoals thuis.

茅茅n jaar geleden

Wij zijn toen onze zoon 9 maanden was naar Mexico geweest. Jetlag viel erg mee, eerste nacht idd wel erg vroeg wakker, maar meteen geprobeerd in het nieuwe ritme te komen door het donker te houden en hem in bed te houden. Met een dag of 2 hier al helemaal aan gewend! We hebben zoveel mogelijk geprobeerd het onszelf makkelijk te maken, bv door een huurauto te regelen zodat je altijd eigen vervoer hebt en nergens van afhankelijk bent. Qua eten niet zo heel veel tips, onze zoon kreeg vooral nog veel borstvoeding en wat groente/fruithapjes. Al met al was het echt heerlijk en zou ik het iedereen aanraden! Probeer gewoon mee te bewegen met wat er gebeurt en geniet van alle indrukken die je kleintje op doet!