12 Reacties
één jaar geleden
Hier ook veel krijsen en rollen😅 soms werkt speelgoed, soms mijn telefoon en soms een filmpje🤷♀️
één jaar geleden
Hier is het ook zo.
Probeer gaat meestal af teleurstelling met een los potje of een tube zalf of speelgoed.
En als ze hier iets niet mag dan is het gillen/krijsen /huilen op de grond gaan liggen 🙈
Ik ben ook alleenstaand en heb ook nog een dochter van bijna 12 jaar oud.
Mijn jongste is nu bijna 15 maanden maar geeft me 2x zoveel werk kwa gedrag en temperament vergeleken met de oudste op die leeftijd 😊.
Hier voelt het soms alsof ik 2 pubers in huis heb 🙈☺️
één jaar geleden
Reactie op Wendy08
Misschien ben ik een loedermoeder 🤣🤣🤣maar ik geef de telefoon, het lukt ...
Nou ik doe het ook hoor het is anders echt niet te doen 🫣🫣🫣
één jaar geleden
Hier is het ook een tijdje een strijd geweest, zodra ze het verschoonkussen al zag begon ze al te krijsen en neerleggen lukte ook niet omdat ze zich stijf maakte😅 iets geven ter afleiding hielp ook niet meer, vaak ging ik een liedje zingen of kietelen waardoor ze weer moest lachen en ik haar snel kon verschonen!
Sinds gisteren is het ineens over en heb ik elke luier normaal zonder strijd kunnen verschonen, ik denk dat een fase is 🙈
één jaar geleden
Het is een fase, echt waar!! Wij hebben dit ook een hele tijd gehad met ons zoontje. Niks was goed, de hele dag door om het kleinste dingetje huilen/gillen/krijsen/boos worden en verschonen etc was een drama. Het gillen heb ik zo veel mogelijk geprobeerd te negeren want hij zette het op een gegeven moment in om zijn zin te krijgen. En verder op de momenten dat hij niet gilde veel aandacht geven en knuffelen. Bij hem is het een combinatie geweest van sprongetje, 4 kiezen tegelijkertijd door krijgen en een opkomende oorontsteking. Oorontsteking hadden wij niet in de gaten want hij had 0,0 andere klachten. Maandag is na een onrustige nacht zijn trommelvlies geknapt en sindsdien heb ik mijn lieve vrolijke jongen terug. Hij kletst de hele dag door, is vrolijk en gilt amper nog 💕🥰
één jaar geleden
Oh dat gillen en krijsen hebben wij ook , vinden het zo verschrikkelijk 🙈 hoop dat deze fase snel voorbij is
één jaar geleden
Heel herkenbaar! Ik probeer haar af te leiden met tubes, speelgoed en pakjes. Maar het is meestal wel strijd. Ik hoop dat het vanzelf overgaat, zoals ik hieronder lees. Ze kan nog niet goed zelf staan dus staand verschonen gaat nog niet. Als ze dat dalijk wel kan ga ik dat proberen