18 Reacties
4 jaar geleden
Ik denk dat je er niks mis mee doet met menthos.
Mijn verslaving is champignon ragout & Vega rookworst 🤣🤦 stuk minder gezond dan jou smoothie verslaving haha
4 jaar geleden
Ik denk dat je er niks mis mee doet met menthos.
Mijn verslaving is champ ...
Hahaha nee lijkt mij ook niet hoor😅 hoop dat het geen kwaad kan.. Ja zo raar daarvoor lustte ik het echt niet.. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook graag pizza en patat eet echt een warme groente maaltijd zot ik kokhalzend aan tafel en vlees ook ineens niet meer dol op.. At je dat voorheen ook al?
4 jaar geleden
Hahaha nee lijkt mij ook niet hoor😅 hoop dat het geen kwaad kan.. Ja zo ra ...
Champignons ragout tijdens kerst standaard als voorgerecht ja haha, maar verder ook niet.
Ik ben zelf sws vegetarisch, merk dat ik wel tijdens het BBQ kwijlend naar speklapjes kijk..
Patat en pizza crave ik ook, gezond koken en eten is nu lastig he haha
4 jaar geleden
Champignons ragout tijdens kerst standaard als voorgerecht ja haha, maar ve ...
Ja gezond eten is echt lastig.. ben blij dat ik eindelijk weer wat eet.. Probeer maar me vitamines door me smoothie verslaving binnen te krijgen en voor de rest eet ik gewoon wat ik weg krijg.. als goed is wordt het na een week of 13/14 wel een x beter🤣🤭
Lukt het jou wel om gezond te eten iedere dag?
4 jaar geleden
Zo ben ik verslaafd aan fruit vooral perzikken. Lust wel fruit maar zoveel als ik nu eet🙈
4 jaar geleden
Ja gezond eten is echt lastig.. ben blij dat ik eindelijk weer wat eet.. Pr ...
Absoluut niet hihi, mijn moeder zei ook tegen mij in het begin : je moet eten waar je zin in hebt, daar heeft je lichaam behoefte aan!
Zo verantwoord ik mijn frietjes 3 x per week 🤦 ik probeer wel sws elke dag groenten en fruit te eten (komkommer snacken, appels omg i love appels nu, en soepjes (pompoen vooral)
4 jaar geleden
Reactie op ilaria1
Grappig zeg. Ik ben ook vanaf 7 weken verslaafd aan smoothies. Ik ben morge ...
Haha dus ben niet de enige, ik ben nu 12 weken en 2 dagen.. Leuk zijn we een beetje dezelfde tijd ook! ik maak iedere dag verse smoothies met vers fruit maar als ik even geen fruit heb of geen zin heb erin dan ga ik er een halen bij een sap tent en anders pak ik een zakje uit de diepvries met fruit 🤣
4 jaar geleden
Absoluut niet hihi, mijn moeder zei ook tegen mij in het begin : je moet et ...
Grappig he dat ze zeggen dat je heel gezond moet eten maar het lukt mij niet probeer ook net zoals jou wel me fruit binnen te krijgen en als het lukt iets van spinazie bloemkool boontjes ofzo maar als het niet lukt dan neem ik gewoon met vitamine pil.. Lastig allemaal maarja is dit ook je 1e kindje?
4 jaar geleden
Grappig he dat ze zeggen dat je heel gezond moet eten maar het lukt mij nie ...
Ja inderdaad haha. Ja ook mijn eerste kindje!
4 jaar geleden
Reactie op Maikevr
Mentor kan geen kwaad maar ik meen me wel te herinneren dat het bij teveel ...
O thnks dat kan ik wel ff gebruiken ga ff suf eten haha
4 jaar geleden
Reactie op Maikevr
Mentor kan geen kwaad maar ik meen me wel te herinneren dat het bij teveel ...
Ja I try hihi! Sinds ik idd de mentos eet kan ik weer elke dag yeeees zonder movicolon dus ik ben blij maarja.. Ja probeer echt goed te eten maar in de avond en ochtend zo'n drama dus eet maar wat ik weg krijg en probeer elke dag 500ml verse fruit gepureerd met yoghurt of iets binnen te krijgen
4 jaar geleden
Ja inderdaad haha. Ja ook mijn eerste kindje!
Leuk! voor ons ook! Spannend allemaal he. 😊😊