13 Reacties

4 jaar geleden

Misschien vicks een idee

4 jaar geleden

En anders toch even die xylometazoline gebruiken voor tijdens de bevalling?

4 jaar geleden

3 teentjes Knoflook eten over de dag! Werkte bij mij heeeel snel en na de eerste teentje voelde ik me gelijk al wat beter

4 jaar geleden

Misschien stomen met rhino caps

4 jaar geleden

Inderdaad misschien vaporub of dampo? Ook stomen helpt bij mij nog wel eens. Dit kan met alleen heet water of met bijv. rhinocaps Heel vervelend, hopelijk ben je er snel vanaf. Succes!

4 jaar geleden

Bij mij werkt toco tholin! Voor het slapen een paar druppeltjes onder de voeten, sokken aan in bed en vaarwel verstopte neus!

4 jaar geleden

Ik vind de rhino horn echt heel heel fijn! Met wat zout in het water, daarmee spoel je je neus en holtes schoon.

4 jaar geleden

Misschien een Rhino Horn halen? Je kunt dan alles even doorspoelen

4 jaar geleden

Vix vaporub, beetje onder je neus smeren. Of op je borst.

4 jaar geleden

Ik zou lekker die neusspray nog gebruiken hoor, en dan kan je na de bevalling langzaam afbouwen door eerst te sprayen in 茅茅n neusgat zodat je andere neusgat kan genezen en zo bouw je het langzaam af. 馃槉

4 jaar geleden

Mijn ervaring is, met mijn vorige bevalling, toen ik verkouden was, dat ik daar op dat ogenblik geen last van heb ondervonden. Je lichaam is heel druk met andere dingen.

4 jaar geleden

Laat het los, laat het gaan en ontspan. Dat is nu veel belangrijker dan je druk maken om een verstopte neus. Succes met je bevalling!

4 jaar geleden

Zou gewoon half uurtje voor bevalling even 1x xylometazoline spuiten indien nodig馃槉 succes!