12 Reacties

2 jaar geleden

Ja hoor herken dit gevoel wel 😊

2 jaar geleden

Ik heb dat ook wel eens, maar geen idee wat het is.

2 jaar geleden

Ja dat herken ik zeker! Het is ook maar heel kort maar voel het zeker elke dag.

2 jaar geleden

Ik ben morgen 39 weken maar herken dit gevoel ook wel, al is het ondertussen al wel een lange tijd geleden. Herkende het ook niet van bij mijn 2 vorige zwangerschappen, vond het ook maar raar

2 jaar geleden

Dit had ik vanavond ook nog ja! Dat ik echt dacht “baby, ben jij dit? Wat doé je?”

2 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad, nu al even niet meer. Ik had toen dit gelezen op een andere site ; Het antwoord van de gyn: het zenuwstelsel is nog niet helemaal af. Daardoor kruig je dit soort stuiperige trilletjes. Heel normaal dus. Ze hebben nog niet goed controle over hun beweginge

2 jaar geleden

Ik heb dit de hele zwangerschap 3x gehad en warempel gisteravond en vanochtend weer. Ik noem het “het is net alsof de baby met zijn vuistjes 10x in 2 seconden hard aan het kickboxen is”. Bizar gevoel, maar nooit verder over nagedacht. Ben ruim 38 weken.

2 jaar geleden

Ja herkenbaar, heb het hier ook af en toe. Lijkt wel een epileptische consult alsof hij heel snel ligt te shaken/rillen. Zal er wel bij horen, al ken ik het niet van mijn andere twee baby's.

2 jaar geleden

Ja, bij mijn eerste heel erg vaak. De eerste keer was ook al later in de zwangerschap en ik was echt ongerust. Mijn zoontje is nu 1,5 en helemaal gezond. Wat het is weet ik niet.

2 jaar geleden

Zeker herkenbaar! Heb het vaak gevoeld, maar vanaf derde trimester steeds minder/niet

2 jaar geleden

Ik had dit vandaag voor het eerst. Enkele seconden een trillend gevoel, heel anders dan de hik.

3 maanden geleden

Haha ja, hier ook net nog. En toch zeker wel elke dag een keer (nu 32 weken). Ik dacht, nu ga ik het opzoeken 😀