11 Reacties

4 jaar geleden

Volg!

4 jaar geleden

Helaas kan dit helaas niet deze gaat het ruim in. Hij is te groot voor aan boord. Je kan bv wel een yoyo meenemen aan boord. Zo grote kinderwagen moet je waarschijnlijk ookal inleveren bij de incheck omdat de bagagemensen alleen zogenaamde paraplu buggys naar beneden tillen vanuit de gate dit vanwege hun rug. Hou er dan ook rekening meenemen dat zo'n kinderwagen op bestemming ook niet naar boven komt. Deze moet je dan bij afwijkende bagage ophalen. Groetjes

4 jaar geleden

Met KLM niet. Je betaald per kilo net als een koffer. Ik vlieg met easy jet, daar mag je de wagen mee zonder extra kosten

4 jaar geleden

Geen enkele kinderwagen of buggy mag het vliegtuig in. Alles gaat het ruim in. Alleen een buggy mag mee tot aan het vliegtuig en een kinderwagen word gelijk met bagage worden ingecheckt. Of hier kosten aan zijn verbonden weet ik niet. Is er een mogelijkheid voor een draagzak voor de jongste?

4 jaar geleden

Geen enkele kinderwagen of buggy mag het vliegtuig in. Alles gaat het ruim ...
Dit klopt niet de yoyo mag mee omdat die net zo klein als een tas is.

4 jaar geleden

Ik ben voorheen grondstewardess geweest voor heel veel maatschappijen, deze grote wagens mogen tot aan de check in, worden gelabeld en moeten naar de odd size.. Buggys mogen tot aan de gate mee daar worden ze naar het ruim gebracht.. Er zijn sommige maatschappijen dir buggys accepteren in het vliegtuig mits hij als een tas opgevouwen kan worden..

4 jaar geleden

Ik ben voorheen grondstewardess geweest voor heel veel maatschappijen, deze ...
Ohja en mocht je zo'n buggy hebben die je als tas opvouwt zien de meeste maatschappijen dit als een stuk handbagage.. dus dan mag je daarnaast geen extra tas meer meenemen

4 jaar geleden

Goed om te weten. Wij vliegen eind maart met onze 7 weken oude mannetje naar Aruba. (Bruiloft van vrienden, anders had ik niet gegaan 🙈) en ik dacht dat de wagen mee mocht tot aan de gate. Niet dus. Heb je eerder gevlogen met zo’n jonge baby? Nog tips? ☺️

4 jaar geleden

Reactie op NicoleB85

Goed om te weten. Wij vliegen eind maart met onze 7 weken oude mannetje naa ...
Hi, Ik ben zelf stewardess wat er vaak gebeurt is dat passagiers niet genoeg luiers bij zich hebben. Neem echt een ruime hoeveelheid mee. Anders moet je het aan andere passagiers vragen. Genoeg schone kleding, dekentje mee. Genoeg voeding extra flesje. Alvast veel plezier!

4 jaar geleden

Ik ben voorheen grondstewardess geweest voor heel veel maatschappijen, deze ...
Ja precies maar als hij mee mag in het ruim is dit ook prima voor ons

4 jaar geleden

Reactie op mimi90

Ja precies maar als hij mee mag in het ruim is dit ook prima voor ons
Wel goed kijken wat de regels daar voor zijn bij sommige moet je bijbetalen, ligt eraan hoe zwaar ze zijn.. Is alweer 3 jaar geleden dat ik als stewardess heb gewerkt dus zal tegenwoordig wel betalen zijn...