8 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben vorige week gevlogen met Ryanair, ik had een halve liter koud water bij me en een thermoskan met gekookt water :-), kon gewoon!

4 jaar geleden

Gisteren overigens ook nog gevlogen met Ryanair, ook hetzelfde verhaal met water voor babyvoeding! Meestal doen ze daar niet zo moeilijk over. Vanaf waar vlieg je en waar ga je naartoe? Op schiphol hebben ze een babycare lounge met magnetron.

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie snelle reacties😊Wij vliegen van Weeze (Duitsland) naar Malaga. Kunnen (willen ze…) ze dat koude water opwarmen aan boord?

4 jaar geleden

Reactie op StepGut

Bedankt voor jullie snelle reacties😊Wij vliegen van Weeze (Duitsland) naar ...
Wij zijn ook vanuit Weeze gevlogen, vorige week zaterdag en gisteren dus weer terug! Je kan gewoon gekookt water meenemen in een thermoskan en vlak van te voren de fles maken (althans, ik neem aan dat je tijdens het opstijgen/landen een fles wil geven?) Opwarmen kan ook, maar doen ze pas na het opstijgen. Thermoskan & fles water gewoon in de luiertas stoppen, doen ze echt niet moeilijk over. In Weeze hebben ze géén babycare lounge.

4 jaar geleden

Reactie op xsaaabine

Wij zijn ook vanuit Weeze gevlogen, vorige week zaterdag en gisteren dus we ...
Thanks! Waarschijnlijk geef ik gewoon tijdens de vlucht een fles. Maar als ze dan water willen opwarmen is het verder geen probleem. Jammer dat ze op Weeze geen babylounge hebben. Ik ben zo vaak daarvandaan gevlogen, maar nooit erop gelet uiteraard 😊

4 jaar geleden

Reactie op StepGut

Thanks! Waarschijnlijk geef ik gewoon tijdens de vlucht een fles. Maar als ...
Ze geven als tip voor de druk op de oortjes om ze te laten drinken tijdens opstijgen en landen. Dus misschien handig om dan iig een klein beetje te geven😊

4 jaar geleden

Reactie op MamavanTenK

Ze geven als tip voor de druk op de oortjes om ze te laten drinken tijdens ...
Ik dacht dat het bij sommige maatschappijen niet was toegestaan tijdens het opstijgen en landen om te voeden ivm veiligheid.

4 jaar geleden

Wij zitten momenteel in Portugal gevlogen met ryanair. Geef zelf borstvoeding maar bij de douane op vliegveld brussel(charl) werd gevraagd of ik water mee had dan werd dat naast het scan apparaat gelegd en mocht je het daarna weer pakken. Volgens mij mag Je omdat het baby voedingsbodem ook gewoon de hoeveelheid mee nemen die je nodig hebt