Ik ga in Augustus op vakantie voor het eerst met onze dochter. Dan zal ze net 6 maanden zijn. Ik ben echt super nerveus over het vliegen met een baby. Heeft iemand hier tips voor?
Ook zag ik dat je een paraplu buggy mee mag nemen tot aan het vliegtuig en dan geef je die aan de bemanning mee. Maar nu vraag ik me af welke buggy dan geschikt is. Zat zelf te denken aan degene op de foto maar weet niet of die wel mag. Welke hebben jullie hiervoor?
En ook hoe het gaat met inchecken van de maxicosi graag tips 😬.
Ik volg, wij gaan midden september vliegen dan zal onze zoon bijna 9 maanden zijn. Ik wil graag een goede stevige buggy en geen paraplu buggy die ogen voor mij niet comfortabel en stevig genoeg in de rug
Dit is geen paraplu buggy, dan heb je kans dat je bij moet betalen.
Ik weet wel dat het niet perse een paraplu buggy hoeft te zijn. Hij moet een bepaalde afmeting hebben en mag niet zwaarder zijn dan 10 kilo, mocht je hem in cabine willen hebben.
Wij zijn gewoon met een joolz day wagen met wieg tot aan de gate gelopen, daar in een reistas gedaan en afgegeven. Dan gaat hij het ruim in. Zorg wel dat je een draagzak mee hebt zodat je bij aankomst de kleine daar in kan doen! Wij vonden dit top!
Wij zijn gewoon met een joolz day wagen met wieg tot aan de gate gelopen, d ...
Met welke maatschappij vlogen jullie?
Ik heb ook een Joolz day en heb een reistas. Verder alleen handbagage dus zou denk ik veel wachtrij schelen als ii de kinderwagen niet bij de balie al hoef in te checken!
Irritant die verschillende regels per vliegmaatschappij. Wij gaan met Tui v ...
Oh laat maar weten hoe het is gegaan 😅 wij gaan eind september ook met tui en ik snap er niks meer van hahahah. Mijn man wilt onze maxi cosi plaza plus (buggy) meenemen. Aangezien deze veel steviger is en biedt meer bescherming tegen de zon
Wij hebben de vorige keren de Nuna Pepp meegenomen en nu gaat voor ons 3e kindje in augustus (dan is ze 7 maanden) de Easywalker Miley mee. Vouw je zó op vlak voor je het vliegtuig in stapt en bij ons stond ie al klaar onderaan de trap bij het uitstappen.
Hi! Wij zijn op dit moment met Transavia naar Spanje gevlogen. Wij hebben onze joolz wandelwagen met reiswieg mee. Die hebben we in een zak gedaan en als bijzondere bagage ingecheckt.
Ik heb toevallig gisteren met Corendon gebeld. Wij hebben de Uppababy vista v2 en willen deze meenemen met het zitje. Ik moet op het moment van bagage inchecken bij de infobalie even vragen of onze wagen tot aan de gate mee mag, of dat ze hem toch in het ruim willen. Als hij in het ruim moet laat ik hem tegelijk mee inchecken met de koffers, kosteloos! Mevrouw aan de telefoon vertelde dat een kinderwagen bij corendon altijd gratis is. Onze draagzak gaat toch mee, dus voor mij maakt het niet uit als ik hem bij de infobalie moet laten. Luiertas met voeding ( melk of potje voeding) mag ook gewoon mee.
Hoe heb je het op het vliegveld gedaan? In een draagzak dan?
In de draagzak ja. Inderdaad de wandelwagen kun je kosteloos inchecken en verder mag alles mee in handbagage i.e. gevulde flesjes gevulde thermosfles poedertoren.
Wij zijn met onze kleine geweest van net 4 maanden. Kinderwagen met bak, gratis inchecken en meegenomen tot aan de gate. Daar laten, hun bergen hem op. En zodra je geland bent ligt hij weer netjes klaar als je uitstapt bij het vliegtuig. Zo kun je gelijk je kindje weer neerleggen. (Klm)