9 Reacties

3 jaar geleden

Met koud/lauw water dweilen!

3 jaar geleden

volg

3 jaar geleden

Ik weet niet of het ook op laminaat kan, maar voor onze tegels gebruik ik de stoomreiniger.

3 jaar geleden

Ik gebruik lauw water met ajax. Geen strepen

3 jaar geleden

Je hebt ook van dat speciale laminaatreiniger. Dat kregen wij bij onze laminaatvloer (liggen op de 1e en 2e etage). Wij hebben beneden een houten vloer, dus die mogen we maximaal eens in de 6 weken schoonmaken met speciaal spul 🤣. Dus het is hier schoenen uit bij de voordeur en vooral veel stofzuigen haha

3 jaar geleden

Ik dweil altijd met groene zeep, niet schadelijk voor het laminaat en ik heb nooit strepen!

3 jaar geleden

Misschien is je dweil te nat? Stoomreiniger zou dan ‘n optie zijn inderdaad, of een dweil die je heel goed kan uitwringen. Wij hebben er eentje van Vileda die ronddraait in de emmer. Qua schoonmaakmiddel geen tips voor laminaat, wij hebben een houten vloer.

3 jaar geleden

Ik heb hier uit nood een keer met afwasmiddel gedweild omdat de allesreiniger op was, maar geen strepen. Misschien scheutje afwasmiddel erbij? Doe ik ook met ramen zemen.

3 jaar geleden

Stoomreiniger, ideaal! Haast geen droogtijd want zo droog dus hoef je niet helemaal te wachten, geen strepen, water vul je makkelijk bij, doek wat eromheen zit wassen in de wasmachine dus weer snel schoon. En je huis word écht schoner. Ik had met z'n dweil dat je toch alles uitsmeert en met een stoomreiniger heb je dat niet echt. Merk echt verschil.