20 Reacties

3 jaar geleden

Hoezo mag je geen poeder melk mee dan😳

3 jaar geleden

Reactie op caaitt20

Hoezo mag je geen poeder melk mee dan😳
Ja ging googelen en zag ergens dat je dat niet mag meenemen naar het buitenland (dat het in beslag wordt genomen), maar leek mij erg apart dus dacht is hier vast iemand die al is gaan vliegen en het weet.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanTenK

Ja ging googelen en zag ergens dat je dat niet mag meenemen naar het buiten ...
Maar hoe moet je kindje drinken dan? Dat kunnen ze niet maken…

3 jaar geleden

Thanks! Alleen weet ik dan niet of er ook een hele bus in je koffer mee mag. Maar dat is misschien ook wel op Tenerife te koop. Volgende week vliegen. Begin langzaam te stressen van alles wat wel en niet mag hahaha

3 jaar geleden

Reactie op MamavanTenK

Thanks! Alleen weet ik dan niet of er ook een hele bus in je koffer mee mag ...
Hihi ohhh snap ik🙈 ik denk dat je beter de bus in je koffer kan doen.. alleen opletten met een gesealde pot vanwege de druk. Geen idee hoor maar heb dat ook altijd gehad met me pringles dat het bol stond en ontplofte😂 ik ga in oktober naar Egypte met mijn dochter en die hebben hele andere voedingen, dus heb geen keuze 🙈

3 jaar geleden

Wij zijn nu in Mallorca en gevlogen met corendon. Ik had een poeder toren bij en een gesloten pak poeder in de handbagage, mocht allemaal mee. Ook een thermoskan gevuld en flesje water mocht mee.

3 jaar geleden

Reactie op Vhh91

Wij zijn nu in Mallorca en gevlogen met corendon. Ik had een poeder toren b ...
Had je dag gevuld na de douane? En ging dat goed met de pot voeding

3 jaar geleden

Reactie op caaitt20

Had je dag gevuld na de douane? En ging dat goed met de pot voeding
Nee alles thuis gevuld, was geen probleem.

3 jaar geleden

We zijn vorige week terug gekomen en mochten gewoon melkpoeder meenemen hadden er 6 in een toren en nog een halve zak (lange vlucht) plus flesjes water. Mocht allemaal.

3 jaar geleden

Oh en had een nog 1 volle pak in me koffer trouwens.

3 jaar geleden

allemaal voor de douane trouwens. Heb dat van het water nog gevraagd bij de douane of ik water mee mocht nemen ze antwoord was zo veel als je wilt haha

3 jaar geleden

Reactie op mommy2be_1988

allemaal voor de douane trouwens. Heb dat van het water nog gevraagd bij de ...
Dat is fijn! Geen problemen gehad dat de druk te hoog werd in de koffer met de poeder? Ik geef nutrilon

3 jaar geleden

Reactie op MamavanTenK

Dat is fijn! Geen problemen gehad dat de druk te hoog werd in de koffer met ...
Nee totaal niet ik heb Kruidvat en Nutrilon gebruikt.

3 jaar geleden

Binnen Europa mag je sowieso alles meenemen. Er is vrij verkeer van goederen en mensen.

3 jaar geleden

ik werk op de luchthaven en heb het nagevraagd omdat ik zelf ook ga vliegen.. Je mag zoveel voeding meenemen als je wilt omdat het afgesloten is.. ook water is geen probleem..

3 jaar geleden

Fijn deze vraag! Zit er namelijk zelf ook mee 😉. Begrijp ik nu goed dat je een pak/zak met voeding ook in je handbagage mag hebben? Ik hoop het zo.. wij hebben namelijk vanwege het gedoe geen ruim bagage.

3 jaar geleden

Reactie op Lin_S

Fijn deze vraag! Zit er namelijk zelf ook mee 😉. Begrijp ik nu goed dat je ...
je mag gewoon een dicht blik meenemen hoor..

3 jaar geleden

Hier net terug uit Mallorca! Wij hadden beide 1 blik poeder in onze handbagage en een gevulde poedertoren mee. We hebben na de douane een thermosfles laten vullen met heet water en nog een flesje spa blauw erbij gekocht. Was geen probleem! Op ehv airport hoefden we het niet eens uit onze tas te halen om het te laten zien! Op de terugweg vanuit Mallorca hadden we nog een halve bus over. Deze was dus al open maar ook dat was geen probleem! We wilden het wel in onze handbagage want met de chaos op de vliegvelden wilden we het risico niet lopen dat er iets met de ingechekte bagage fout zou gaan. Fijne vakantie alvast!

3 jaar geleden

Reactie op *mamxsam

Hier net terug uit Mallorca! Wij hadden beide 1 blik poeder in onze handbag ...
Dankjewel! Dat klinkt geruststellend!