12 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou voor de zekerheid toch langs de arts gaan. Je verliest veel vocht bij een voedselvergiftiging.

4 jaar geleden

Ik heb voedsel vergiftiging gehad en moest naar zkhuis toe was uit eten geweest bij Chinees en moest daar blijven paar dagen dus ja zal maar wel naar huisartsenpost ff bellen voor de zekerheid

4 jaar geleden

In principe niet. Alleen als de voedselinfectie komt door listeria en toxoplasmose kan dit gevaarlijk zijn voor je baby. Heb je overgegeven of diaree? Dan zou ik wel even contact opnemen met je huisarts of vk

4 jaar geleden

Reactie op Carolineketje

Ik zou voor de zekerheid toch langs de arts gaan. Je verliest veel vocht bi ...
Ik heb verder geen diarree en ook niet overgegeven. Alleen ontzettend veel buikpijn.

4 jaar geleden

Reactie op Miss_Joyce

In principe niet. Alleen als de voedselinfectie komt door listeria en toxop ...
Nee, heb niet overgegeven, ook geen diarree. Heb alleen ontzettend veel buikpijn.

4 jaar geleden

Reactie op Diha

Ik heb verder geen diarree en ook niet overgegeven. Alleen ontzettend veel ...
Ik heb in mijn eerste zwangerschap ook voedselvergiftiging gehad, was alleen vervelend voor mezelf. Maar jij zegt van de kip misschien en daar kan listeria in zitten. Dus ik zou gewoon bellen met je vk of huisartsenpost.

4 jaar geleden

Ik had ook niet overgegeven en ik had geen diaree zag soms vlekjes voor me ogen en werd opgenomen had alleen buikpijn

4 jaar geleden

Reactie op Amina _33

Ik had ook niet overgegeven en ik had geen diaree zag soms vlekjes voor me ...
Oh woow. Werd je opgenomen omdat je vlekjes zag of vanwege de buikpijn?

4 jaar geleden

Buikpijn en vlekjes

4 jaar geleden

Ik heb dit gehad tijdens de eerste 6 weken en voor mij was er gelukkig niets aan de hand. En ik had het echt vol met een hele nacht + dag om het kwartier spugen zelfs bij elk slokje water kwam het eruit. Ik zou je niet te druk maken. Ik denk dat het druk maken slechter is voor de kleine. Maar als je je echt onzeker voelt zou ik gewoon contact opnemen met de verloskundige.

4 jaar geleden

Reactie op Shjb

Ik heb dit gehad tijdens de eerste 6 weken en voor mij was er gelukkig niet ...
Bedankt! Ik ben nu 22 weken. Aangezien het weekend is, is de verloskundige alleen bereikbaar in geval van spoed. Ik heb de huisartsenpost gebeld, maar er zijn 17 wachtenden馃槪. Ik denk dat ik morgen maar de huisarts/verloskundige ga bellen..ik voel de kleine nog wel trappen/bewegen gelukkig.

4 jaar geleden

Reactie op Diha

Bedankt! Ik ben nu 22 weken. Aangezien het weekend is, is de verloskundige ...
Ja misschien stelt het je gerust ik had ook contact gehad met de verloskundige toendertijd en zij gaf aan dat zolang er geen uitdrogingsverschijnselen waren ik mij geen druk hoefde te maken. Maar ik snap je goed hoor ik maakte me ook erg druk. Ik had het als reactie op vis.