19 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoe veel weken ben jij zwanger? Ik heb het ook zwaar alleen arts vind te vroeg. Ik ben 35+1

4 jaar geleden

Hoi ik ben 37.4 dus met 39 weken mag het pas mocht hij niet eerder komen.. Ze doen het niet met 37 38 weken alleen als je diabetes of iets hebt..

4 jaar geleden

Mijn man deed zelf met vocht omhoog duwen en toen voelde ik eem tik en in de nacht braken me vliezen

4 jaar geleden

Ik heb er een gepland staan vrijdag! Zal het laten weten 😇

4 jaar geleden

Ik ben gister geweest en ga volgende week weer naar Bibi Henkes in Den Haag. Kracht vanuit ontspanning. Ik ga niet perse voor het opwekken maar als het vanaf volgende week gebeurt vind ik dat prima. Ben vandaag 38 weken maar houd het voor nu nog wel vol.

4 jaar geleden

Hey mamatobe25, wat balen dat je hrt alle.aal niet meer trekt. Veel succes met de laatste loodjes! Ik ben ook benieuwd naar andere ervaringen.. Mijn tante geeft voetreflexmassages en ben deze week voor het eerst door haar gemasseerd (nu 37+5). Niet per se om het nu al op te wekken, maar wel om het lichaam te ondersteunen in alle processen die lopen. En mocht het daardoor wat eerder op gang komen; top :)!! De vorige keer ingeleid met 41+5, en zou ook graag een inleiding voorkomen.... Heb er nu nog niet veel effect van gemerkt, behalve een zeeer actieve baby afgelopen nachten :)

4 jaar geleden

Ik ben nu 37.6 ik drink nu bitter lemon, eet ananas en heb gister een voet massage gedaan en morgen ga ik weer en zaterdag ga ik echt een voetreflexmassage nemen. Je hebt geen zekerheid op dat de weeen worden opgewekt maar ik doe er alles aan om het op een natuurlijke manier te laten verlopen. Gewoon proberen! Desnoods wat vaker en op internet als je het intikt en even de site leest dan kom je snel genoeg op een goede voet reflex therapeut

4 jaar geleden

Mijn man deed zelf met vocht omhoog duwen en toen voelde ik eem tik en in d ...
Hoe bedoel je vocht omhoog duwen? More details please ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Curllynova

Hoe bedoel je vocht omhoog duwen? More details please ☺️
Als je vocht vasthoud in je voeten en enkels moet je man het omhoog duwen en aan de zijkanten van je voet zit die drukpunt ik voelde een tik maar dacht is van me vocht 5 uur later braken me vliezen

4 jaar geleden

Hebben jullie de massage nog genomen? Ik heb er nu 2 gehad, en heb wel het idee dat het wat doet. Ik merk gerommel in mijn buik. Best gek, aangezien ze alleen aan mijn voeten gezeten heeft! Het was ook af en toe best een beetje pijnlijk, maar dat hoorde erbij vertelde ze. Hopelijk helpt het genoeg om een beetje ontsluiting te maken zodat ik gestript kan worden!

4 jaar geleden

Hebben jullie de massage nog genomen? Ik heb er nu 2 gehad, en heb wel het ...
Ik ben dinsdagochtend geweest. Ook flink gemasseerd maar ook naaldjes gezet. Direct heel veel reactie in de buik. Baby was druk maar ook harde buiken en menstruatiekrampen. In de nacht die volgde heb ik 4 uur weeen gehad maar dit zette helaas niet door. Gisteravond nog een sessie gehad en direct weer veel reactie. Om 2.00 zijn de weeen weer begonnen. Wel iets anders en iets heftiger dan de vorige nacht. Ga nu beginnen met timen dus ben erg benieuwd of het nu wel doorzet. Ik heb morgen een afspraak bij de VK om ook te laten strippen dus net als jij hoop ik dat, als het niet doorzet, m’n lichaam in elk geval weer ietsjes meer klaar is gemaakt en er evt gestript kan worden!

4 jaar geleden

Ik ben ook heel benieuwd en hoor graag ervaringen.

4 jaar geleden

Denk dat je inmiddels al iets hebt gevonden. Zo niet: http://www.haagreflex.nl/ Schijnt een aanrader te zijn!

4 jaar geleden

Reactie op Bobbi-B

Ik ben dinsdagochtend geweest. Ook flink gemasseerd maar ook naaldjes gezet ...
Wat leuk om te lezen dat t bij jou ook wat doet! Gek hoe het lichaam werkt hè… ik denk ook dat t bij mij vooral de baarmoedermond een beetje in beweging heeft gebracht. Zo apart!

4 jaar geleden

Ik heb vanavond een voetreflexmassage gehad! Vandaag 40+3 weken, en nog totaal geen teken gehad dat ze er aan zit te komen. De massage voelde fijn en bijzonder, ze kon aan mn voeten zien dat ik een hele makkelijke zwangerschap heb gehad, en dat klopt ook. Weinig klachten gehad. Aan het eind gaf ze aan dat ze tijdens de behandeling mn voeten duidelijk zag veranderen, en dan het gedeelte wat in contact staat met mn hoofd en baarmoeder.. ze durfte het eigenlijk niet hardop te zeggen maar wenste me succes aankomende nacht, want ze verwacht echt dat het snel gaat beginnen. Nou, ben benieuwd of ze gelijk heeft!! Zo spannend.

4 jaar geleden

Reactie op Sophie0404

Ik heb vanavond een voetreflexmassage gehad! Vandaag 40+3 weken, en nog tot ...
Ik ben ook heel benieuwd!!! Laat maar wat weten haha

4 jaar geleden

Nou op wat gerommel gisteravond na, is er nu weer niks aan de hand 😭 Hoe lang zal het nog duren...

4 jaar geleden

Reactie op Sophie0404

Nou op wat gerommel gisteravond na, is er nu weer niks aan de hand 😭 Hoe ...
Jammer.. hopelijk zet het snel door!!

4 jaar geleden

Reactie op Sophie0404

Nou op wat gerommel gisteravond na, is er nu weer niks aan de hand 😭 Hoe ...
Ik moest ook nog aan je denken, haha. Jammer dat ze niet gelijk had, ik ben zelf ook al echt aan het afwachten terwijl ik 'nog maar' op 39+3 zit. Het is toch een bijzonder mysterie, wanneer de knop omgaat in jouw lichaam maar ook dat jouw baby er klaar voor is. Misschien zag jouw voetreflexologe dat jij er klaar voor bent, maar nu dan nog het seintje van je baby.