3 Reacties

4 jaar geleden

Lastig is dat hè! Hier ook een peuter die bij sommige dingen alleen maar mama wil. Ze wil ook niet naar bed gebracht worden door mijn man als ik thuis ben en blijft dan keten tot ik kom! Wij zeggen soms dat ik bijv moet 'werken' en dan ga ik even met de hond uit zodat ik ook echt weg ben dat ze in ieder geval went aan het naar bed brengen door mijn man. Verder niet echt tips! Veel succes in ieder geval!

4 jaar geleden

Ik volg @biglittlefeelings al jaren op instagram (wel Engelstalig) en heb zoveel aan wat zij delen! Alles is wetenschappelijk onderbouwd en in de highlights (je moet even zoeken naar ParentPreference' leggen ze uit wat ze doen. Hier een screenshot. Sowieso dikke volgtip voor iedereen!

4 jaar geleden

Zijn jullie avond/bed rituelen hetzelfde? Bij mijn oudste lag het aan verschillende bedrituelen. Dat hebben we eerst samen aangepast. En toen ze dat begreep ging ik steeds eerder weg en uiteindelijk deed papa het alleen. En toen ze ouder werd hebben we beide iets extra toegevoegd aan ons ritueel. Ik zong altijd hush little baby, en papa had met haar een eigen liedje, leer te kijken van David de kabouter.