8 Reacties

één jaar geleden

Mijn ervaring is gewoon eerlijk zijn over hoe dit voelt voor jou. Niet bang zijn voor de reacties, want goede vriendinnen komen wel tot een oplossing. Hebben je vriendinnen ook kindjes zodat ze weten hoe het is? Misschien is een compromis een optie voor jullie allemaal. Dus bijv. 3 nachtjes in Nederland of 2 nachtjes in het buitenland?

één jaar geleden

Ik snap dat het lastig is, maar ik zou bij jezelf blijven en niet naar de verwachtingen van anderen luisteren. Hebben de anderen ook kinderen? Je kan aangeven dat je 2 nachtjes de max vind ivm je kindje. Ik zou het raar vinden als ze daar geen begrip voor zouden hebben. Doe waar jij je goed bij voelt. Als je het buitenland niet ziet zitten dan moet je dat gewoon aangeven hoor. Ik zou dat zelf ook niet zien zitten als ik eerlijk ben 😅

één jaar geleden

1/4e heeft kinderen. Dus dat maakt het misschien ook lastiger, hierin zit je niet op 1 lijn/denkwijze. Bedankt voor jullie advies. @Mevrjo @ evi35. Zo is het ook, wat jullie zeggen. Maar blijft lastig om te delen, voelt een beetje sjaak afhaak🙈

één jaar geleden

Hoihoi ik ben zelf ook 4 dagen naar Barcelona geweest met vriendinnen en zou het zo weer doen. Even me time heerlijk. Ik miste me kleintje ontzettend begrijp me niet verkeerd mr dit blijf ik jaarlijks 2x doen. Hij heeft het net zo goed bij ze vader als bij mij dus ik zag het als relaxen. Wat betreft je vriendinnen zouden er wel begrip voor moeten hebben... Ik ga in februari weer 4 dagen naar London! Eerste x was hij 2 maanden toen ben ik 2 nachtjes weggeweest vond het heel spannend en miste thuis 2de x weg kon ik het loslaten. Maar doe waar jij je goed bij voel!

één jaar geleden

1/4e heeft kinderen. Dus dat maakt het misschien ook lastiger, hierin zit j ...
Misschien kan je met de andere(n) met kinderen even privé overleggen. Mogelijk kunnen jullie samen een front vormen. 3 nachten weg kan altijd nog wanneer (alle) kinderen ouder zijn. En bovendien. Wanneer je nu jouw grens hierin aangeeft, maak je de weg vrij voor de toekomstige moeders in je vriendengroep om dat ook te doen 🙂

één jaar geleden

Het idee van een vriendinnenweekend is dat iedereen het naar zijn zin heeft en ontspannen weg is toch? Dus ik denk dat je prima kunt aangeven dat de vorige weekendjes je zo goed bevallen zijn door de duur en de plek. En dat de nieuwe plannen leuk zijn, maar voor nu even niet bij je passen. Dan kan je eventueel als alternatief alvast een optie voor in NL er in gooien 😉

één jaar geleden

Belangrijkste dat je er zelf prettig over voelt en bij vriendinnen zou je je eerlijk moeten kunnen uiten. Wij zijn net zelf 4 nachten weggeweest en dat zou ik met zijn 2en niet snel nog zo lang doen (wel iets korter omdat het voor je relatie wel goed is), maar wel als mijn man thuis is bij mijn kind. Ben dat nu ook aan het plannen met vriendinnen. Voor mijn man ook echt leuk om even met zijn kindje alleen te zijn.

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties