We zijn één stap verwijderd van het kopen van een ander huis.
We wonen nu in een jonge wijk, met veel kinderen en een speeltuin om de hoek. Ik ben zelf ook opgegroeid in een drukke buurt met veel leeftijdsgenootjes en was altijd buiten.
Het huis wat we op het oog hebben is vrijstaand en beide buren zijn ruim in de 80.
Ik begin nu te twijfelen. Doe ik m'n zoontje niet tekort door hem 'af te zonderen' van de buitenwereld? Hij zal nu minder in contact komen met andere kindjes, behalve op de opvang en over een paar jaar op school natuurlijk.
Er zit wel een speeltuin in de buurt, maar daar kan hij voorlopig niet alleen naartoe omdat hij een drukke weg over moet. (En hij kan nog niet lopen 🙈)
Zijn hier mama's die ook in een buitengebied wonen en wellicht mijn zorgen weg kunnen nemen? Of die misschien zelf in een buitengebied opgegroeid zijn? Zijn er wellicht ook nadelen die je hebt ervaren daar in?
Ik ben vooral bang dat hij geen vriendjes over de vloer krijgt omdat het allemaal te ver weg is en dat hij zich snel gaat vervelen in z'n eentje.
(Er is wel een zusje op komst in november dus dan is'ie minder alleen, dat scheelt misschien 😂)
Alvast bedankt voor het meedenken. ♥️