64 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Vonskie
Ik heb ook geen ervaringen voor je. Maar wil je wel sterkte wensen met de s ...
Ja ik hoop er op, heb dit verhaal ook op Facebook in een groep gezet en daar hoor ik ook positieve verhalen bv dat ze het uithouden tot 33 weken of zelfs 39 weken, dat geeft moed en ik heb het gevoel dat ze het ook nog wel even gaat uithouden en het gezellig vindt in mijn buik
4 jaar geleden
https://www.babybytes.nl/nieuws/moeder-redt-22-weken-oude-baby-door-liters-water-te-drinken
Ik kwam dit artikel tegen en moest aan jou verhaal denken. Het begin is niet heel leuk om te lezen, maar eind goed al goed. Wie weet helpt extra water drinken bij jou ook?😊
4 jaar geleden
Wat spannend en onzeker voor jullie. Even een positief verhaal om je wellicht een klein beetje gerust te stellen: mijn schoonzus verloor ook al heel vroeg vruchtwater en ook bloed. Haar baarmoedermond blijkt niet helemaal te sluiten (achteraf ontdekt). Zij werd met 25 weken opgenomen in het ziekenhuis zodat ze haar en de baby in de gaten konden houden. Ze moest zoveel mogelijk plat liggen. Uiteindelijk is mijn neefje met 31,5 week geboren. Hij had van tevoren longrijpers gekregen en dat heeft heel veel geholpen. Hij had bijna geen ondersteuning nodig en mocht verrassend snel naar huis. Hij is inmiddels een half jaar en een heerlijk gezond ventje, met de meest innemende glimlach die ik ooit heb gezien 🥰
Mocht mijn schoonzus nog een keer zwanger willen worden, dan krijgt zij iets (een soort knijpertje//elastiekje ofzoiets) die haar baarmoedermond dichthoudt, zodat ze geen vruchtwater meer kan verliezen.
Ik wens jullie veel sterkte!
4 jaar geleden
Ja gisteren echo gehad. Ze is volledig mee op groei nog altijd. Mag nog 2 weken thuis afwachten. Indien niet bevallen tegen 31/10 starten we met longrijping en op 2/11 opname in Brugge. Dan ben ik exact 24 w ver. Ondertussen is het wekelijks op vrijdag een echo. We kunnen niet meer doen dan rusten en wachten
4 jaar geleden