23 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Nola Lou

Ik houd ook heel veel vocht vast nog steeds. Ik ben sinds de bevalling wel ...
Ik draag compressie sokken, wat mn voeten helpt te slinken en mijn trouwring heb ik destijds door moeten laten knippen, was te laat met het af doen dus heb ze groter laten maken (iets met hoopvol afwachten tot na de zwangerschap, wat niet geluk was) Maar ik was het beu om te wachten en wilde hem dragen 😅 Ik was het beu om in oude kleding of lompen te lopen in de hoop snel weer in oude kleding en schoenen te kunnen, die liggen nu in een zak voor "hopelijk ooit eens" , heb nu andere schoenen Zelf ben ik nu bezig met een Nefronoloog, ik heb volgende maand mijn afspraak en ben doorverwezen naar een ander ziekenhuis om uit te zoeken wat er nog meer beschadigd is door de vergiftiging. Ik wil zo graag afvallen, zoveel vocht vast doet gewoon zo'n het pijn. Ik let daarom ook streng op mijn voeding en heb medicatie wat een klein beetje helpt om vocht af te drijven (maar gaat te langzaam). En sporten lukt niet vanwege een andere aandoening maar bewegen doe ik wel, moet wel met een kleintje die de aandacht vraagt

één jaar geleden

Bij mij duurde het ook even voordat er weer beweging in zit, maar het gaat er slow en steady vanaf. Ik volg al sinds voor de zwangerschap de lazyfitgirl methode (tijdens de zwangerschap niet gelukt) en die heeft me geholpen om hoofdhonger van echte honger te onderscheiden en mijn focus te leggen op voedzaam eten zodat er ook ruimte komt/blijft voor de echt lekkere dingen. Dus geen liga, sultana of dat soort troep, maar wel volop genieten van taart op een verjaardag. Dat maakt het goed vol te houden 🙃

één jaar geleden

Reactie op Daniëlle 3

Ik draag compressie sokken, wat mn voeten helpt te slinken en mijn trouwrin ...
Wat heftig zeg allemaal! Ik snap dat het moeilijk is 😖 Ik heb ook veel last van pijn en heb inderdaad ook een enorme 'ik hoop dat ik er ooit nog in pas' stapel kleding en schoenen. Zit er ook over te denken om mijn trouwring te laten vergroten. Heel veel sterkte in ieder geval. Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis toch verder kunnen helpen 🙏