7 Reacties

één jaar geleden

Ik kijk het niet Maar 3000 euro? Ik heb voor onze meid denk ik 1000 euro uitgegeven. Hele kamer ( commode, klerenkast en bed met matras) Inclusief beddengoed, babyfoon, verschoningskussen en een extra voorleesstoel.

één jaar geleden

Haha ja ik probeer me steeds te herkennen in de gezinnen maar lukt bij geen één 😂 Vindt ze allemaal erg fascinerend daardoor (en da’s ook de aantrekkingskracht gelijk lijkt mij!).

één jaar geleden

Reactie op Mas-1

Ik kijk het niet Maar 3000 euro? Ik heb voor onze meid denk ik 1000 euro ui ...
Nee hij verdiend 3000 euro per maand en de babykamer kostte meer dan 10.000 euro. Vandaar mijn verbazing

één jaar geleden

Nee hij verdiend 3000 euro per maand en de babykamer kostte meer dan 10.000 ...
Geezes. Wat een bedrag…:

één jaar geleden

Haha ik kijk het ook. En idd, ik verbaas me soms over sommige beslissingen haha 😅. En die babykamer van 10K snap ik ook echt niet. De baby groeit er ook zo uit 😅.

één jaar geleden

Ik zit dit voor het eerst te kijken nav dit topic. Mijn god, ik zit de hele tijd met mn hoofd te schudden 🤦🏼‍♀️ Ik zit misschien in een bevoorrechte situatie dat ik financieel gezond ben groot geworden en dat ik op goeie moment een huis heb kunnen kopen etc. Maar dat mensen oprecht gewoon niet weten waar hun geld heen gaat.. Apparaten huren, voor 10.000 een kinderkamer inrichten, een huis verkopen om in een camper te wonen 🫨 Niet mijn keuzes zeg maar…

één jaar geleden

“Wil je chipjes of een boterham?” “Chipjes” Dit slaat toch zowel opvoedtechnisch als financieel (met al die schulden) nergens op 🤯