9 Reacties
één jaar geleden
Wij ook 3 weken terug gehad. Duurde anderhalve week en vervolgens nog een week lang in de avond niet willen slapen. Ik was dood op 😅. Maar inmiddels is het weer voorbij en kan ik dus zeggen dat het weer is een fase was.
Ik merk trouwens wel dat de vroege zon en warmte ook niet echt heel chill is, dus heb wel dr raam nu afgeplakt zodat het wat donker blijft.
één jaar geleden
Die van ons had dat ook. Duurde denk 3 weken en sinds deze week is ze opeens weer elke dag na 7:00 wakker. Heb niks anders gedaan en ze heeft nog steeds 2 slaapjes overdag
één jaar geleden
Ik vind het altijd wel “grappig” om dit soort berichtjes te lezen 😅
Hier slaapt de kleine man om 21.00uur tot 7.30 uur en met een beetje geluk doet hij nog een middagdutje van een goed uur. En dit is hier al een hele verbetering!
Maar wss zal het bij jou een fase zijn op het moment. Hier slaapt de man de afgelopen dagen heel moeilijk in 😬 het kost me zoveel tijd en energie om hem te slapen te leggen, maar gelukkig blijft de ochtend tijd nog mooi hetzelfde!
één jaar geleden
Mijn zoontje heeft ook min of meer dit ritme, behalve dat hij ‘s ochtends nog vaak een dutje doet en ‘s middags soms wat korter slaapt. Hij heeft ook wel eens periodes dat hij vroeger wakker is, laatst was het zelfs 3.45 😵. Het hangt vaak samen met veranderingen of ziek zijn. Ik zou denken dat het bij jouw dochter ook een fase is, want het ritme ziet er heel goed uit! Als ze vroeg wakker blijft worden, misschien eens proberen na twee uur wakker te maken uit haar middagdutje?
één jaar geleden
Hier hetzelfde alleen overdag 2 slaapjes en wakker tussen 04.30 en 5.00. Hier zijn de kiezen in aantocht