31 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg, vraag me dit ook af🤣

4 jaar geleden

Wanneer je het zelf wil toch.. ik heb het een week voor mijn bevalling gedaan. Staat zo in elkaar. Maar als jij zegt dat het nu al in de weg staat… je moet het dan inderdaad wel schoon houden🤣

4 jaar geleden

Ik ga m na de kerst opzetten, dan hebben we nog (als t goed is) 6 weken. Dan kan onze kat er ook alvast aan wennen.

4 jaar geleden

Denk bij week 34 ofzo, vind het nu nog erg vroeg en een beetje gek. Maar ieder zn ding!

4 jaar geleden

Ieder zijn ding en wanneer je het graag zou willen. Niks is verkeerd er in. Bij mijn eerste had ik het 2 week voor bevallen neer gezet. Dit keer wacht ik er mee tot de baby er is. Wij hebben de eerste weken de boks niet gebruikt en lag ze altijd in de kinderwagen of moses mand. Dus zie het nut er niet van in het eerder te doen. Ik vind het al zo niet leuk interieur stuk in huis 😂 maar wat ik zei iedereen zijn eigen ding en als jij het wel al graag wil doen moet je het doen.

4 jaar geleden

Iemand met honden en een kat en tips wanneer het beste op te zetten voor het wennen? Met name opspringen van de honden en in box klimmen van kat 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Inge2108

Iemand met honden en een kat en tips wanneer het beste op te zetten voor he ...
Wij hebben een hond en kat. Waren beide er gelijk aan gewend. Kat wou er wel in maar deden er zilver folie in zodat ze er niet in wou ter bescherming.

4 jaar geleden

Reactie op Inge2108

Je kan het ook vol ballonnen leggen. Als kat er dan in springt en ballon knalt dat zal die niet snel nog keer doen dan😉

4 jaar geleden

Reactie op Lize1

Wij hebben een hond en kat. Waren beide er gelijk aan gewend. Kat wou er we ...
Zilver folie? Oh wat een goede tip! Zal het onthouden, dank je

4 jaar geleden

Ik denk na kerst hier. Hij komt op plek waar de kerstboom normaal staat dus denk nog 1x de kerstboom opzetten voordat de box er komt. Helaas is dat enige plek voor zowel de box als de boom. Dus jaren erna word al zonder boom tot de box weer weg kan😏😉.

4 jaar geleden

Reactie op Annemiek38

Je kan het ook vol ballonnen leggen. Als kat er dan in springt en ballon kn ...
Das wel een goede voor de kat haha maar enige nadeel is dat het de honden juist opjut en het voor hen alleen maar interessanter maakt 👍

4 jaar geleden

Reactie op Inge2108

Das wel een goede voor de kat haha maar enige nadeel is dat het de honden j ...
Whaha. Ja dat is dan lastiger🤣😅

4 jaar geleden

Reactie op Inge2108

Ik heb ook wel eens gezien dat ze een hoeslaken voor om je boxmatras, over de bovenkant van de box spannen, zo kunnen ze er niet in gaan liggen.

4 jaar geleden

Na de kerst, anders heb ik helemaal geen plek meer voor de boom 😆 Ik zorg wel alvast dat ik alles in huis heb natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op Annemiek38

Je kan het ook vol ballonnen leggen. Als kat er dan in springt en ballon kn ...
O dat is een goede. Bedankt voor de tip! Mijn kat vindt zilverfolie niet meer eng, dus ga dit dan proberen. 😊

4 jaar geleden

Denk aan kerstboom eruit, box erin. Of misschien iets later, nog even van een ruim huis genieten 😜

4 jaar geleden

Reactie op Pluis88

O dat is een goede. Bedankt voor de tip! Mijn kat vindt zilverfolie niet me ...
Succes, hopelijk gaat t helpen

4 jaar geleden

Denk nadat ik de kerstboom weg heb gehaald, denk wel vroeg genoeg 😊

4 jaar geleden

Wij nemen geen box 😃 maar als ik er 1 zou nemen dan zo laat mogelijk

4 jaar geleden

Haha same!! Wij hebben ‘m gewoon vast opgezet 💪🏼 staat wel heel erg leuk stiekem 🥰