14 Reacties

één jaar geleden

Nu dat langs de bank lopen zal niet lang duren ging bij ons in een week van niks naar kruipen, optrekken en langs de bank of met babywalker lopen

één jaar geleden

Dus het kan geen kwaad om al schoenen te kopen? Ik weet niet hoe snel voeten groeien

één jaar geleden

Liever zo lang mogelijk geen schoenen aan doen. Is belangrijk dat ze de grond goed voelen. Mijn dochter kan al wat passen los lopen, maar ik doe haar alleen schoenen aan als ze buiten op de grond is. Dat laatste gebeurt echt nooit met dit weer 😅

één jaar geleden

Reactie op Boebeertje

Liever zo lang mogelijk geen schoenen aan doen. Is belangrijk dat ze de gro ...
Ja wilde ze idd ook altijd op blote voeten houden alleen voor buiten wel schoenen

één jaar geleden

Pas als ze echt goed en stabiel los lopen. In het begin als ze net lopen, kun je ze wel buiten aan doen. Maar vooral binnen zoveel mogelijk op blote voeten laten lopen.

één jaar geleden

Reactie op 3ekindje

Pas als ze echt goed en stabiel los lopen. In het begin als ze net lopen, k ...
Dan kan ik misschien net zo goed sloffen voor buiten doen? En later schoenen kopen

één jaar geleden

Onze dochter loopt bijna maar nu heeft ze anti slip sokjes en slofjes zodat ze niet uit glijd ze krijgt pas echte schoenen als ze stabiel begint te lopen.

één jaar geleden

Reactie op PizzaLover

Dan kan ik misschien net zo goed sloffen voor buiten doen? En later schoene ...
Dat zou ik dan weer niet doen ivm natte grond, kleine steentjes, glas etc... Als ze goed genoeg kunnen lopen dat ze buiten kunnen lopen, dan is het tijd voor schoenen.

één jaar geleden

Reactie op Syts7

Dat zou ik dan weer niet doen ivm natte grond, kleine steentjes, glas etc.. ...
Ja maar ik bedoelde voor als ze in de wagen zit of op de fiets. Als ze niet loopt zijn schoenen dan niet echt nodig dus

één jaar geleden

Reactie op PizzaLover

Ja maar ik bedoelde voor als ze in de wagen zit of op de fiets. Als ze niet ...
Oh nee dan gewoon sloffen inderdaad!

één jaar geleden

Ik heb van Enfant soort slofjes/schoenen. Deze zijn echt heerlijk. Ze heeft hier veel maillots aan dus glijdt ze weg op de tegels binnen dus vind dit zo fijne oplossing.

één jaar geleden

Schoenen met zool pas vanaf het moment dat je ze aan de hand zo mee naar buiten neemt. Echt wanneer ze gaan lopen-lopen. En dan van goede kwaliteit en lekker flexibel. Dus je moet ze goed kunnen buigen.

één jaar geleden

En binnen lekker uit :)

één jaar geleden

Wij hebben sloffen van woden (teddy) gekocht voor openbare plekken/buiten, die hebben wel een waterdichte zool. Thuis gewoon zacht leren slofjes of sokken... Zoon loopt sinds half okt langs meubels, maar nog niet los. Kan dus ook best even duren voordat je dochter los gaat lopen.