14 Reacties
één jaar geleden
Dus het kan geen kwaad om al schoenen te kopen? Ik weet niet hoe snel voeten groeien
één jaar geleden
Liever zo lang mogelijk geen schoenen aan doen. Is belangrijk dat ze de grond goed voelen. Mijn dochter kan al wat passen los lopen, maar ik doe haar alleen schoenen aan als ze buiten op de grond is. Dat laatste gebeurt echt nooit met dit weer 😅
één jaar geleden
Reactie op Boebeertje
Liever zo lang mogelijk geen schoenen aan doen. Is belangrijk dat ze de gro ...
Ja wilde ze idd ook altijd op blote voeten houden alleen voor buiten wel schoenen
één jaar geleden
Reactie op 3ekindje
Pas als ze echt goed en stabiel los lopen. In het begin als ze net lopen, k ...
Dan kan ik misschien net zo goed sloffen voor buiten doen? En later schoenen kopen
één jaar geleden
Onze dochter loopt bijna maar nu heeft ze anti slip sokjes en slofjes zodat ze niet uit glijd ze krijgt pas echte schoenen als ze stabiel begint te lopen.
één jaar geleden
Reactie op Syts7
Dat zou ik dan weer niet doen ivm natte grond, kleine steentjes, glas etc.. ...
Ja maar ik bedoelde voor als ze in de wagen zit of op de fiets. Als ze niet loopt zijn schoenen dan niet echt nodig dus
één jaar geleden
Wij hebben sloffen van woden (teddy) gekocht voor openbare plekken/buiten, die hebben wel een waterdichte zool. Thuis gewoon zacht leren slofjes of sokken... Zoon loopt sinds half okt langs meubels, maar nog niet los. Kan dus ook best even duren voordat je dochter los gaat lopen.