10 Reacties

één jaar geleden

Heeft je dochter een slaapzak aan in bed? Dat maakt ze minder mobiel, waardoor je het misschien kunt uitstellen. Maar je hebt er genoeg die er dan ook uit weten te komen helaas 😅

één jaar geleden

Reactie op Boebeertje

Heeft je dochter een slaapzak aan in bed? Dat maakt ze minder mobiel, waard ...
Ja ze slaapt met slaapzak aan 😅

één jaar geleden

Misschien ipv het ledikant hekje een bed hekje, z'n lage? Dat hoge is gevaarlijk, snap dat je het nog te vroeg vind maar misschien is dat bed hekje een goede tussenoplossing.

één jaar geleden

Ik zou helemaal geen hekje denk ik doen. Hoe laag ook, je maakt de val groter als ze gaat klimmen. Kan ze zonder hekje goed uit bed stappen? Anders desnoods nog matrasje op de grond al lijkt me dat ook wel een ding als je dan continu naar de toe kan. Want ze is idd nog wel jong

één jaar geleden

En als je het matrasje op de grond legt ipv waar die nu op ligt, waarschijnlijk is dat een cm of 20 lager, en wordt het dus moeilijker/onmogelijk om over het hekje te klimmen.

één jaar geleden

Wij hebben een grondbed voor ons zoontje van anderhalf

één jaar geleden

Reactie op Mamavaneenliefjongetje

En als je het matrasje op de grond legt ipv waar die nu op ligt, waarschijn ...
Bedoel je de lattenbodem uit het ledikant halen?

één jaar geleden

Reactie op Daphne1601

Wij hebben een grondbed voor ons zoontje van anderhalf
Dit is misschien een idee. Blijft jullie zoon gewoon in bed?

één jaar geleden

In een boek dat ik toevallig lees (slaap, 1-4 jaar) staat dat het alsnog afgeraden wordt het hekje weg zo snel te halen. Waarschijnlijk is je dochter geschrokken van haar klim, dat ze wellicht niet meer doet. (Staat in het boek😅).

één jaar geleden

Reactie op Dolfijnenzijncool

Bedoel je de lattenbodem uit het ledikant halen?
Ja dat bedoel ik! Sorry, ik was onduidelijk.